Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Medistim (MEDI)

Carl Armfelt fra TIN Fonder omtaler Medistim:

Omtales som billigere enn sine svenske motparter innen medtech.

5 Likes

Kjempe selskap! Satt selv fra 90ish til 135

image

– Kvalitetet har sin pris

SpareBank Markets-analytiker Petter Kongslie er imponert over Medistims resultater og har følgende overskift i hans ferskeste analyseoppdatering: «Kvalitet har sin pris».

Tidligere har analytikeren hatt et kursmål på 75 kroner, men etter dagens rapport er den oppjustert til 175 kroner. Han beholder likevel en nøytralanbefaling.

– Vi har lært at markedet priser kvalitetsselskaper som Medistim på linje med internasjonale giganter som leverer helseutstyr. Hvis man kombinerer våre 2020-estimater og multipler for globale sammenlignbare selskaper kan Medistim forsvare en prising på 200 kroner. Det tilsvarer en P/E på 40 og for dem som er komfortabel med det er Medistim en no-brainer, sier Kongslie.

Han løfter estimatene for driftsresultatet med 20 prosent i gjennomsnitt over de tre neste årene.

1 Like


i bunn av tradingrangen siden august nå, samt MA50, q3 24.okt

1 Like

Rapport specc i dag? :eyes:

Fikk inn et kjøp på 177 i dag, håper 176-175 nivået holder og at vi tar ut ath snart :slight_smile:

Medistim er RÅSTERK. Prøver seg opp igjennom 200 i verdens nydeligste trend

Edit:
Log ukeschart tilbake til 2014. De som kjøpte på dippen for et år siden har gjort den villeste kulen

Hm, opp flere prosent selv i dag!

Ser både q4 resultatene har vært enormt sterke både i 2017 og 2018. Noen som har noe formening om dette er tilfeldig eller at man derfor også kan vente seg et sterkt q4 neste uke.

Jeg tror nok at dette er for medistim som med photocure, det handler om måten sykehus administrerer innkjøpsbudsjetter

Så jeg tror du kan være overbevist om at q4 blir bra, det du ikke vet er hvor bra markedet har priset inn :smiley:

1 Like

Takk for svar! Lett å se sammenligninger mellom Photocure ja, som forøvrig er min største post. Tar en post her og og tror og satser på at den lille negative trenden snur med q4.

Har tatt inn denne i dag

Samme her

Dette har vært ganske gjengs i medistim, aksjen har vært nesten helt illikvid men så går plutselig sånne enorme poster

Tror dette er den største posten jeg har sett i aksjen. There are many reasons to sell, but only one reason to buy…

Selger er Intertrade Shipping AS, som etter transaksjonen eier 2,2millioner aksjer og fortsatt er største eier.

1 Like

Säljare är största ägaren Intertrade Shipping AS. De står bakom hela blocket. Äger efter transaktionen 2,2m aktier och är fortsatt största ägare.

2 Likes

Noen tanker om hvor hardt Medi vil bli rammet av viruset?