Blir sannsynligvis kjøpt opp… 20 kroningen?
Tror jeg også. Med lav kronekurs i forhold til dollar og at lignende selskaper handles mye høyere i Statene, burde det være god butikk å kjøpe nå👍
Jævlig irriterende med de selskapene på børsen uten visibilitet når det gjelder aksjonærlisten.
Lite som har skjedd topp 30 siden melding om sondering kom i september…
Ikke har de kommet med Q3 trading update (av tidligere praksis skulle det komme medio oktober). De hadde i kalenderen at de skulle til Pareto Saas Conf 1. nov, men avlyste noen få dager i forveien.
Det kan selvsagt tolkes på alle mulige måter.
Det kommer nok en børsmelding snart. Forhåpentligvis attraktiv transaksjon…
Kusen er snart 100p fra bunn, på tross av makro, uten børsmelding av betydning eller endring i topp 30 aksjonærlisten. Veldig underlig.
Ikke voldsomt volum. Hvilket gjør det enkelt for småsparerne å presse.
Kursen er nå omtrent den samme som for 3 mnd siden…
Kommer det et bud eller lignende vil vel det fremdeles være med en ganske stor oppside ift dagens prising.
Uten børsmelding av betydning? Er børsmeldingen om strategisk gjennomgang av selskapet som har ført til stigningen.
En forventning om oppkjøp el.
Ja det kan du si. På den andre siden er ikke strategisk gjennomgang ensbetydende med oppkjøp at et oppkjøp gjennomføres.
Stemmer det. Det står også i børsmeldingen
Kan virke som det nærmer seg noe. Kursen var nedom ensifret igjen 25. oktober – så har den bare gått og gått.
For egen del takker og bukker jeg, men overrasket over at den snudde opp igjen uten noe nytt. Noen som vet mer enn andre …som har hamstret siste halvannen uke?
Er det noen som har tanker ang. hvem som potensielt kan ønske å kjøpe Meltwater? Ser Twitter og Meltwater kom med en rapport sammen. Dersom Twitter kan tilby slike rapporter for ulike tema, kan det kanskje bli en potensiell inntektskilde. Hvliken verdi vil Meltwater kunne ha for Musk og Twitter? Kan ikke Twitter analysere dataen sin på samme måte uten bruk av Meltwater?
Har ikke peiling om hvilke beilere som er interessert…
Har ikke kapital tilgjengelig til å kjøpe flere aksjer nå.
Dersom det blir en handel blir nok budet på nordsida av 20 kr.
Dersom det ikke kommer noe ut av sonderingene vil kursen på kort sikt ramle til 10-12 kr.
(mine antagelser!!!) Hvis en antar at det er 80% sjanse for at det blir en deal ville jeg ha Handla med begge nevene på det nivået vi ligger nå.
Utsatt presentasjon av Q3-tallene med en uke. Jeg tolker det positivt mht prosessen de er i
Flott utvikling nå. Kanskje vi får noe dra hjelp fra feds skisserte rente bane.
Som vanlig lett å være etterpåklok; angrer på at jeg gevinstsikret ca 1/3 av posten min forleden på midten av 14-tallet. Ille når man får høydeskrekk FØR strategiprosessen er avklart Dealen er at jeg frykter heftig dropp hvis ingenting skjer, siden jeg antar mange hoppet inn med bet på oppkjøp.
Går så suser enda;)
Av 80/171 i pluss er Melt i pluss også.
Investtech kom med en liten analyse før helgen.