Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

…Og snart begynner vi baklengs i alfabetet igjen. :man_shrugging:


image
image
image

image

computer-guy-facepalm-meme-generator-imgflip-52542465

4 Likes

image
Gruer meg til alfabetet er brukt opp og denne varianten av Corona kommer,
Men så er vi ikke så lang unna dobbel d… eller jo forresten vi må faen gå igjennom alfabetet 4 ganger for å komme dit.
Stakkars single menn med dysleksi. Leser legens rapport at de har fått kona med dobbel d

2 Likes

bilde

9 Likes

minus poeng for hygiene


1 Like

5 Likes



image

1 Like

Kjøpte nytt puslespill på Black Friday.

bilde

Får ikke håpe noen ble krenket :pig2:

7 Likes
3 Likes

4 Likes

Alltid noen som skal ignorere skiltene.

1 Like

image

7 Likes

Ikke Meme men et morsomt tilsvar :wink:

Nei, jeg nekter legge på vinterdekk på bilen.
Fordi…Det er min bil, mine valg og min frihet. Dessuten er vel ikke effektiviteten av vinterdekk bevist av andre enn studier utført av produsentene av dekk.
Jeg kjenner folk som har vært utsatt for ulykke etter at de satt på sine vinterdekk. Faktisk er det slik at de fleste ulykker om vinteren involverer biler med vinterdekk!!
Det finnes også eldre biler som allerede er på sitt 3 sett med vinterdekk, dette beviser deres manglende effektivitet. Vi vet vel heller ikke hva disse vinterdekkene er laget av. Dekkprodusentene skremmer oss opp med vinteren bare for å tjene seg rike. Forresten så var det dekkbransjen som fant opp snø og spredte den rundt om natten mens du sov. Hvis jeg setter på disse vinterdekkene så kan myndighetene følge sporene mine i snøen. Aldri stol på myndighetene og såkalte dekkeksperter, stol heller på det du finner ut sjæl på facebook. Om det er slik at bruk av vinterdekk gir skader og dødsfall, så bør vi kanskje heller stenge ned samfunnet til all denne snøen forsvinner av seg selv…?

12 Likes

Ikke glem live video av Snø-kanonene i Tryvann. Helt opplagt at dette er planlagt og ikke “et naturlig værfenomen” som de har fått oss til å tro i alle år.

3 Likes

Sånn følte jeg det da jeg sjekket strømprisen nettopp

2 Likes

Screenshot 2021-05-05 at 21-37-07 Boardroom Meeting Suggestion Meme Generator - Imgflip

(en “MEME” måte å si at tiesto kommer til stavanger 10 desember,har ingen aning om crypto får noe tiltak…bare en referanse til at strømmen blir kanskje litt dyrere under showet…men da er jeg uansett i nordsjøen :sweat:)

1 Like

image
image

11 Likes

Strømprisene kommer ikke til å være høye lenge siden man kan mine krypto med stranded assets og konvertere dette over til billig strøm i tettbygde strøk.

4 Likes