Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

Ikke akkurat ett meme, men jeg lo litt. :sweat_smile:

8 Likes

Jamie Foxx er underrated, veldig talentfull fyr :sunglasses:

4 Likes

Tydeligvis, jeg har vel undervurdert ham også. :joy:

Og til din over, hvordan kan Muricanerne vite hvilken Super-Bowl de ser på uten å kunne Romer-tall? :thinking:

Man bare vet

1 Like

de skulle iallefall ikke lære arabic numerals på skolen, ergo er det åpenbart at de kan romertall,

3 Likes

Shait, der blandet jeg, får unnskylde meg med enormt mye confirmation bias. :grimacing:

Det gjør jo resultatene av den poll’en enda mer sinnsyk. :exploding_head:

1 Like
4 Likes

litt starstruck, men stusser litt på at det var mulig å lade opp batteriet med å trampe pedal i 20 minutter. uten å regne, så vil jeg tro vanlige dødelige ikke klarer å hente mer enn 100-200watt på en pedaltråkker, så det skulle gi 30-60wh batterikapasitet, som høre litt lite ut, så mulig jeg har tellene feil eller markedsføringsavdelingen overdriver litt på tech spec’en fra ingeniøren

6 Likes

Veldig tøft!

Burde ha brukt hjelm under syklingen…folk som ikke bruker hjelm på sykkel :exploding_head:

Haha, alt jeg ser av Mr. Foxx er pur klasse. Kanskje en av de med størst nettverk i hele Hollywood, og en historieforteller av rang. Stjeler showet i de fleste intervjuer:p

1 Like

Var ikke en kjeft som brukte hjelm før jeg var rundt 25. Husker når jeg var 15-16 at jeg hadde fått speedometer til sykkelen. Veldig morsomt. Ned til der jeg bodde, så var det en bilvei som endte i en litt brå sving. Testet hvor fort vi kunne sykle ned der. Husker jeg kom opp i 53! Da kom det en bil på vei opp og for å klare svingen pleide vi å svinge inn på en parkeringsplass på andre siden av veien, men der kom det jo en bil. Bremset og så speedometeret gå 38 - 8 mens sykkelen skrenset på både forhjul og bakhjul. Gikk fint da. Heldigvis, hadde jo ikke hjelm :see_no_evil:

4 Likes

Liker hvordan drittsekken bare slenger fra seg den lille flasken med brennstoff ned i grøften @ 1:02

2 Likes

Det der var jo den beste hjelmen du kan få, uknuselig, turbanen tåler garantert fall fra 10.000 fot.

Litt vel skarp karakteristikk. Kan like gjerne hende at de plukker den med seg etter filming…

Ja det gjorde han helt sikkert :laughing: :india:

Kanskje ikke drittsekk var riktig, tenkte bare å oversette så godt jeg kunne det engelske uttrykket som slo meg nå jeg så det: “scumbag”

#Facts

7 Likes

11 Likes

7 Likes

10 Likes

6 Likes