Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

image

1 Like

a4be9016-b349-4fb7-8480-1fff4f8d46e5

karen-manager-memes-3 not-sure-if-madelyn-or-cat IMG_20200823_165816 IMG_20200824_145431 thumb_my-meat-watching-me-open-incognito-for-the-4th-time-33311896

2 Likes

bilde bilde bilde

bilde(upload://kYJAf3pFWnm5gBh5LDDHdNM5vAD.jpeg) bilde bilde bilde bilde bilde bilde

16 Likes

Du får følge siden om ikke du syntes humoren er way off :joy::+1:

4 Likes

5 Likes

bilde

Det bildet til venstre er hvordan stekepannen så ut, så jeg la stekepannen i kokende varmt vann, tilsatte en halv kopp med eddik (35%) og rørte det ut i vannet. Deretter tilsatte jeg 2 ss med bakepulver og blandet det godt ut. Lot stekepannen ligge i den blandingen i 15 minutter før jeg hadde 1 boks Coca-Cola i vannet. Lot det virke i 45 minutter. Tok stekepannen opp av blandingen og vasket den godt med varmt vann oppvaskbørste og zalo. Den så akkurat ut som før jeg begynte. Så da dro jeg ut å kjøpte en ny stekepanne som du ser på bildet til høyre.

15 Likes

https://themoneytime.com/funny-photoshop-help-hilarious-results/12?utm_source=tw-infinite&utm_campaign=tmt-tw-eur-d-photoshophelp-20.08.25-grg_is

1 Like

3 Likes

Realitykjendis anmeldt for ruskjøring uten førerkort: Nektet å stoppe for politiet i tyvlånt luksusbil

Kjendisen i 20-årene skal ha tyvlånt en luksusbil på fest. Etter en vill ferd på E18, skal hun ha nektet å stoppe for politiet. Nå er hun anmeldt for uaktsom og ruspåvirket kjøring.

Noen som vet hvem dette er ?

Prøv Jodel :man_shrugging:t3:

Random blogger typisk

Nå skal det ikke så mye til for å bli definert som kjendis i disse trash tv-tider så det kan vel fort være noen man ikke har hørt om…

1 Like

Screenshot_20200603_193822

5 Likes

Kommentatorfeltet hos VG vil ingen ende ta…

image

Jeg kan ta en for laget og svare Espen. Nei det finnes ikke ugler i mosen, men det finnes Ulver i myra.

1 Like

“Reperasjons emisjon” ble “rettet” på…

Haha, finansiell styrketrening med emisjoner ja ^^

1 Like