Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

7 Likes

4 Likes

Tyder på at legen er ekstremt mye flinkere enn den gjennomsnittlige kirurg eller velger seg pasienter som er mye lettere å operere. Så betryggende for min del :slight_smile:

8 Likes
9 Likes

Ikke en meme kanskje, men definisjonen på å være top dog :sunglasses:

7 Likes

Her på forumet praktiseres en negativ utgave av denne: Fordi to-tre biotek har feilet den siste tiden, så er det MER sannsynlig at andre nå også feiler - selv om de ikke har noe med hverandre å gjøre.

3 Likes


To år siden AZ rally i PCIB:

6 Likes


1 Like

5 Likes

Det problemet der er ikke så relevant for oss som ikke er på twitter :stuck_out_tongue: Er vel egentlig ikke så relevant for andre enn de 0,01% som er store nok til å ha bruk for en sånn badge?
Hardt liv for disse verifiserte kjendisene ^^

2 Likes

jeg bruker tvitter der jeg har satt opp allt av økonomibaserte/vitenskaps-relaterte brukere ,slik scroller jeg kjapt over de ferskeste nyheter :relieved:…så for meg en betalingsvegg hos twitter etter oppkjøpet,som er en av de få plassene jeg vet å finne økonomisk info…gratis :sweat_smile:

1 Like

Trodde det bare var Opel som har eget navn i England. :joy:

Fg50i-LXwAIBoIZ

5 Likes


Prisnivå på grensen til obskønt. Dette er i Nord-Norge, hvor strømmen er billig og vi ikke akkurat mangler skog

Lurer på ca pris pr kwh :joy:

1 Like

Fattern sa at han betalt 90kr/60 liter sekk av han som han alltid kjøper ved av på hytta. Dette er da 140kr / 40 liter, tilsvarende 210kr/60 liter. Eller 133% mer :stuck_out_tongue:

… jeg kjøpte meg bare varmepumpe i stedet for å stuke med ved.

Denne linken sier at det koster ca 100 øre kwt hvis man har dritbillig ved (700 kr for en storsekk bjørkeved). Med strømstøtten, så betaler man rundt 150-200 øre kwt for strøm inkludert alt av avgifter, som med en årsvarmefaktor for kaldt klima på 4 gir en pris på 37-50 øre pr kwt varme. Vedfyring: Hvor mye koster det? | Huseierne.

3 Likes

Kjøper ikke ved i Nord-Norge for varmen sin del, men for kosen sin skyld :wink:
Fikk levert noen kubikk til hytta, der går det utelukkende til peiskos & stamp iom det er nok av elektriske varmekilder der…

2 Likes

8 Likes