Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

8 Likes

Overlege i FHI og riksfjes Preben Aavitsland skrev en tweet der han skrev (om jeg husker rett):

Oi, så overraskende at at alle antivaksere er putinister. Tilfeldig? Neppe!

En ting er at det er fullstendig uklart hva som ligger i noen av begrepene, og særlig førstnevnte synes jeg svært lite om som sekkepost for alle de som fikk RETT i sin datadrevne skepsis for en ikke-differensiert massevaksinering og nedstengning av samfunnet.

Så jeg svarte:

:hourglass_flowing_sand:

God jul!

19 Likes

Et fint eksempel på at Twitter ikke fungerer som plattform for politikk og samfunnsdebatt :slight_smile:

God jul!

4 Likes

. Aww shit here we go again!

4 Likes

6 Likes

@h3nk1 Jeg svarte også på den tweeten, men er ikke blokket ennå…

8 Likes

Er du lettkledd aldri si ja til en romsdaling som spør: kanin?

God jul :christmas_tree:

6 Likes

FB_IMG_1671894445188

10 Likes

Die Hard in LA

Dette er for så vidt også en sekkepost for ett uvisst tidsintervall. Man kan (på ett senere tidspunkt) diskutere om hva som var riktig og galt i de ulike fasene av pandemien.

Tolker deg som at du påberoper deg rett over hele tidsperioden. Jeg tror ikke du skal være skråsikker, men dette er feil tråd og nå er det julekvelden :slight_smile:

3 Likes

På ingen måte. Problemet er at denne diskusjonen ble drept / var- og forble definert uakseptabel altfor lenge.

Denne var et faktum høsten 2020.

Når folk som Aavitsland sleiver i vei som dét ved inngangen til 2023 gitt alt man vet, så blir det parodisk.

Ellers: god jul! :beers: :santa:

4 Likes

Forøvrig legendarisk dubbet av radioresepsjonen Knut Risan style. Knall julestemning.

:exploding_head:

4 Likes

Fkt5g7pWYAID7AE

FkuEUPfWAAAZ9a3
Fkulm7iWAAAnFvO
317853553_669912654511291_7445630780599997264_n

9 Likes

image

4 Likes

1 Like

There is no I in team. There is no space in marriage

1 Like