Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

7a4pe3

4 Likes

7 Likes

8 Likes

Om man ikkje kan kjøre bil, rulle røyk og skrive meldinger samtidig så burde en ikkje hatt lappen approach. Litt politisk ukorrekt kanskje men…

Screenshot_20230206_225036

Reklame, men morsomt

1 Like


Purple rain?

I disse GDPR tider :sweat_smile:

10 Likes

Retten til å bli glemt er faktisk helt awesome. Alle telefonselgere jeg får får samme beskjed: “I henhold til GDPR og personopplysningsloven artikkel 17 ber jeg om at dere sletter mine personopplysninger fra deres systemer.” :smiley: Eneste som ikke lytter er “Welcome to microsoft customar support, there is a problam with your computar.” Han kalte meg bare “Idiot, you are idiot!” og la på.

11 Likes

6 Likes

4 Likes

1 Like

A madman is eating a banana without removing the peel. Someone says to him: “Why do you eat it without peeling it?” The madman replies: “Because I already know what’s inside!”

4 Likes

image

8 Likes

Ikke kom å si at ikke menn vet åssen det er å føde😅

6 Likes

6 Likes

MDG går inn for å redusere avskoging ved å gå for svamp-på-pinne på offentlige toaletter.

– Alt var bedre før sier en representant for partiet.

2 Likes

Skifter de navn til FV (Factio Viridis) i samme slengen? Offentlige fellestoaletter, svamp på pinne og vannrør av bly. Det er bare å se frem til Pax Climatis. Da blir det kanskje moteriktig å knivstikke politikere igjen også? Idus Martias nærmer seg med stormskritt!

… ceterum censeo oljenæringen esse delenda!


Tør ikke dele dette og gi uttrykk for hvor idiotisk det er på Facebook da jeg ikke lenger vet hvor mange venner jeg kommer til å fornærme #verdenEtter2020
Så kan dere tippe hvilken side jeg står på :upside_down_face:

5 Likes

4 Likes