Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

Google sier 1973.

3 Likes

image

10 Likes

Dette er ganske enkelt å svare på:

  • stemmer videoen eller er den fake? Fyren mangler jo alle fortennene, kan ikke være fake eller?
    De gjør seg til, men ser sånn ut ja.
  • blir det feil å se den to ganger?
    Med mindre du vil gi Twitter beskjed om at dette er noe du vil se mer av i din feed, så ja.
  • skal men le, smile, være trist eller skylle øyne med klorid?
    Dette kan bare du svare på :stuck_out_tongue:
  • skal jeg videresende til kompiser og hvis jeg gjør det, vil de ta humoren?
    Igjen, deler du slikt vil du si til Twitter at dette er flott og du vil ha mer. Ønsker du det?
  • skal jeg gi hjerte/like på disse?
    Algoritmen har nok allerede fått klar beskjed om at dette er noe av det bedre du har sett, mtp. tiden disse spørsmålene har tatt deg samtidig som videoen sto åpen. Så hva du gjør nå kan nok ikke redde deg fra å se mye mer til disse i dine sosiale kanaler, men om det er et lite håp om å slippe unna så la i hvert fall være å reagere med noe. :stuck_out_tongue:

Enkelt for deg @Martins, jeg sliter med dette fremdeles. Nesten litt bekymret for PTSD.

Burde være en warning label og utblurring av de verste snuttene. Så slipper folk å få vaffelen i vrangstrupen.

Så den heldigvis kun vis TI og ikke Twitter så regner med at algoen ikke har gått helt hillbilly.

3 Likes

Hehe med mindre cookies plukker det opp :stuck_out_tongue: Men ja, jeg prøver å gjøre noe når jeg synes noe er så bra at jeg håper mer blir laget, ellers ingenting. :slight_smile:

1 Like

Deilig søppel :heart::raccoon: veldig resirkulerbart :recycle:
last ned (1)

1 Like

Den emojien skulle være en vaskebjørn, å ikkje grevling, for grevlingen ser ut som en rotte :joy:
Vaskebjørnen er dritsøt

@pdx

Altså når eg redigerer så viser den vaskebjørn, men publisert vaskebjørn blir grevlingrotte.

2 Likes

14 Likes

10 Likes

image

4 Likes
21 Likes

oseslap

11 Likes

11 Likes

6 Likes

Ingenting er som en orgie burger!

1 Like

Reznikov er den ukrainske forsvarsministeren.

2 Likes

1 Like

image

11 Likes

FpgSXpMaYAEe0YM

2 Likes