Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

Da er du all inn :sweat_smile::dollar:

…shit,-er du synsk??

:sweat_smile:

All in i NEL :thinking:

Den tok jeg ikke…?

Aha :+1:t2:

Så med andre ord, ute igjen innen 2 uker :stuck_out_tongue:

ref. til tråden…hvordan er den mentale helsen her tro…

2 Likes

Perfekt timing også, midt i en global pandemi der man bør forsøke å unngå å bruke kollektivt :stuck_out_tongue:

3 Likes

Vurderer å gå til anskaffelse av et grønt alternativ vi snakker lite om, men som har lavt CO2 utslipp per kilometer reist, kan lages billig lokalt i Norge og bør få forrang i kollektivfeltet pga sin grønne profil. Har hørt den bare gir utslipp av god gjødsel som gir næring til miljøet og skaper arbeidsplasser i Oslos gater med å skuffe gjødselen over på nærmeste plen. Vi kan også spare miljøet ved å gro gress-veier i stedet for asfaltveier, så trenger vi ikke rydde bort gjødselen en gang.

2 Likes

Regel nr 1 aldri gå all in i en aksje. Spesielt ikke om det er et selskap som er priset på tro, håp og kjærlighet og taper penger hver måned. :upside_down_face:

2 Likes

sånn cirka som dette merer du?

image

5 Likes

Hold my beer.
bilde

2 Likes

Nå må du gi AOW litt mer kreds :stuck_out_tongue_winking_eye:

Timing. You got it.

Haha, er jo ikke spesielt overrasket i det hele tatt :grin: men ikke noe alternativ for meg å lette meg så lenge det kan komme oppdateringer ut av det blå.
Dog har jeg satt av 20% slik at jeg kan forsvare posisjonen :clap: men er på tide med noen gode nyheter nå snart​:joy:

image

Blir nok ikke billig. Hørt uttrykket “spise som en hest”

Men tror på ideen. Da blir vi kvitt problemet på alle vis. Både mdg og eksos (kommer sikkert regnestykke på alvorlige klimautslipp av metan ifb hest ift bil så får vi sysselsatt noen klimaforskere)

La oss forsøke å holde forumet SFW (Safe For Work) :wink:

2 Likes