Denne var genial
Whitewashing. Rasisme?
Derfor jeg holder meg til invalid opinions. Det er tryggest
https://twitter.com/Figensport/status/1661487234011516928
Det beste kommer alltid etterpå, når de andre skal prøve å løfte samme vekt.
Tar kanskje noen sekunder å se context her, men haha, mer passende dikt kunne ikke disse elevene og lærerne fått til eksamen. En kritikk av “krenke”-kulturen og de blir maks krenka. xD
Og så dikter de selv bare opp et dikt av en forfatter som ikke finnes! Det er jo en fake kilde, sier Gowie-Fleischer.
Det er vel bare brukt et pseudonym? Det burde hun jo være kjent med?
Aldri gjør feilen å diskutere med et krenket menneske, fra parforholdet har du vel lært at man må være varsom i sånne situasjoner?
– I en av disse skulle elevene svare med utgangspunkt i et dikt som er laget til oss for bruk på eksamen. Grunnen er at eksamen i engelsk programfag normalt har åpent nett, og det kan være lett å finne analyser av publiserte dikt på nettet, skriver han i en e-post til Aftenposten.
Det var da en veldig god grunn?
Føler meg ganske krenket over at du tror vi diskuterer merittene til dette diktet som legitimt læringsmateriell, og ikke bare ler av situasjonen i seg selv.
Jeg får ta meg noen krenkaboller og roer ned, har hørt at å være sulten gir økt risiko for krenking:
Bitte gjør litt mer research @Christian
Se bare her på dette diktet:
« At me, instead of seeing
A man who feels, who understands, who cares
A man who can reach across the gap and welcome you
If you will open the door»
Hvordan tror du det får transer til å føle seg? Ekskludert, igjen! Det holder vel at hen må drikke Bud-light alene?
Skjerpings.
Skjønte ikke, hva skjer i Canada?