Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

https://www.youtube.com/shorts/teTiW4zUktY

4 Likes

He`s a “Professional upstairs neighbour” :thinking:

4 Likes

Denne var genial :slight_smile:

image

Whitewashing. Rasisme?

5 Likes

5 Likes

Derfor jeg holder meg til invalid opinions. Det er tryggest :slight_smile:

1 Like

Du kan få låne de nye iPodsa mine som trøst. Du kan skikkelig føle bassen :wink:

8 Likes

https://twitter.com/Figensport/status/1661487234011516928

Det beste kommer alltid etterpå, når de andre skal prøve å løfte samme vekt.

9 Likes

image

6 Likes

12 Likes

Tar kanskje noen sekunder å se context her, men haha, mer passende dikt kunne ikke disse elevene og lærerne fått til eksamen. :stuck_out_tongue: En kritikk av “krenke”-kulturen og de blir maks krenka. xD

Utdanningsdirektoratet serverte elevene sitt eget dikt på eksamen - lærere i harnisk (aftenposten.no)

2 Likes

Og så dikter de selv bare opp et dikt av en forfatter som ikke finnes! Det er jo en fake kilde, sier Gowie-Fleischer.

Det er vel bare brukt et pseudonym? Det burde hun jo være kjent med? :stuck_out_tongue:

Aldri gjør feilen å diskutere med et krenket menneske, fra parforholdet har du vel lært at man må være varsom i sånne situasjoner? :rofl:

– I en av disse skulle elevene svare med utgangspunkt i et dikt som er laget til oss for bruk på eksamen. Grunnen er at eksamen i engelsk programfag normalt har åpent nett, og det kan være lett å finne analyser av publiserte dikt på nettet, skriver han i en e-post til Aftenposten.

Det var da en veldig god grunn?

3 Likes

Føler meg ganske krenket over at du tror vi diskuterer merittene til dette diktet som legitimt læringsmateriell, og ikke bare ler av situasjonen i seg selv.

Jeg får ta meg noen krenkaboller og roer ned, har hørt at å være sulten gir økt risiko for krenking:
image

6 Likes

Bitte gjør litt mer research @Christian

Se bare her på dette diktet:

« At me, instead of seeing
A man who feels, who understands, who cares
A man who can reach across the gap and welcome you
If you will open the door»

Hvordan tror du det får transer til å føle seg? Ekskludert, igjen! Det holder vel at hen må drikke Bud-light alene?

Skjerpings.

5 Likes

2 Likes

Skjønte ikke, hva skjer i Canada?

1 Like