Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

FB_IMG_1604669694923

5 Likes

bilde

8 Likes

bilde

5 Likes

3 Likes

1 Like

2 Likes

biden-nicholson-impression-56a74a013df78cf772941bcc

A long long time ago
I can still remember how
That music used to make me smile
And I knew if I had my chance
That I could make those people dance
And maybe they’d be happy for a while

But February made me shiver
With every paper I’d deliver
Bad news on the doorstep
I couldn’t take one more step

I can’t remember if I cried
When I read about his widowed bride
Something touched me deep inside
The day the music died
So

Bye, bye Miss American Pie
Drove my Chevy to the levee but the levee was dry
And them good ole boys were drinking whiskey and rye
Singin’ this’ll be the day that I die
This’ll be the day that I die

1 Like

4 Likes

R.I.P. Drain the Swamp :coffin:


3 Likes

Haha, leste artikkelen og kommentarene, så full av piss som det går an å få det. :stuck_out_tongue:

These witnesses will nearly all be election officials tasked with the function of vote overseers. These officials were prevented from carrying out this function for extended periods of time during which the Biden vote mysteriously jumped in volume and caught up to the Trump vote.

Tilfeldigvis mens de telte opp poststemmene, hvor Trump hadde eksplisitt sagt at de som stemte på han ikke skulle bruke poststemmer. Da er det jo logisk at det er stemmer på Joe Biden som blir telt opp. Men, det er jo tydeligvis vanskelig å forstå :crazy_face:

2 Likes

jeg postet kun pga bildet :sweat_smile:men lastet opp linken for de som er interessert.

Biden vant,og ferdigt med det,-men vi har da hatt god underholdning underveis av Q4 :rofl: :man_shrugging:

Pizza og Øl er aldri feil :man_shrugging:t3::blush:

2 Likes

Tok med meg feil mat til dama når hun skulle føde :cowboy_hat_face:

image

6 Likes

Håper su ikke gikk all inn :stuck_out_tongue_closed_eyes:

1 Like

Stavanger aftenblad lurer på om folk får med seg info angående munnbind/Covid-19…
Screenshot_2020-11-10 Forsiden - Stavanger Aftenblad

Krever Betaling

edit:
Staten bør føre inn utlegg på all infokapslet artikkler slik at kjiipe folk som oss(meg) kan få infoen som er vår allmenn rett. :laughing:

3 Likes

Altså, å putte covidinfo bak betalingsmur samtidig som man velter seg i tilskudd gjør meg hissig. Denne type info bør være inkludert på bakgrunn av tilskudd gitt av staten.

Et par år til så må vi betale for å lese at russerne dundrer over grensa.

8 Likes

Til dere som er så hissige om bruk av betalingsmur, det er fritt frem å betale, vil en ikke det så dropper en å klikke på slike linker.
Hvis alle skal være gratispassasjerer så dør all journalistikk ut etter hvert.
Jobber du @pleximus83 og du @n1elg gratis? Jeg jobber aldri gratis, i tillegg er jeg fagorganisert, noe jeg tipper dere to og andre som klager på betalingsmurer heller ikke er.

2 Likes

Har dere så tungt for å bruke Google? Her er oppskriften for denne generelle saken:

3 Likes