Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

Det er slik folk gjør research i disse euforiske tidene :joy:

2 Likes

Er på hytta nå, så får ikke sjekket. Men husker jeg riktig når jeg var inn å skulle restake reward sist? Jeg syntes jeg sa både Eth, wrapped btc og usdc i porteføljen, som man bygget opp ved å stake swth? Riktignok ikke store beløp enda. Men ikke værst da.

1 Like

2020 recap:

Eqk7EPCXAAEgUAm

5 Likes

Pengetrykking og kunstig lave renter holder konkurskandidatene kunstig i live. Samt de bedriftene som vil på børs kan prise seg selv 10x 50 ganger høyere en investert kapital og det blir overtegnet. Men på lang sikt må jeg innrømme at jeg lurer på om disse stimulansene vil føre til noe som helst :thinking:

1 Like

Inflasjon… Masse inflasjon…

Pengetrykking og kunstig lave renter holder konkurskandidatene kunstig i live. Samt de bedriftene som vil på børs kan prise seg selv 10x 50 ganger høyere en investert kapital og det blir overtegnet. Men på lang sikt må jeg innrømme at jeg lurer på om disse stimulansene vil føre til noe som helst :thinking:

Line er tøff og tar ikke dritt fra noen :sunglasses:

:laughing:

1 Like

giphy (5) giphy (4)

1 Like

Ja det er noe av det store med Switcheo/ dem.exchange, 90% av alle fees på alle trading-par går til dem som staker SWTH.

1 Like
3 Likes

Stakkars jævel!

3 Likes

c9b8ac8d6266aff300c2aacb71a82024

3 Likes

Er det dette man minnes i nattverd? Dette er Jesu legeme, dette er Jesu blod … :joy:

1 Like

6 Likes

6 Likes

.https://vm.tiktok.com/ZMJnFuhoj/

Må ses

1 Like

b8087400-6229-4abf-90b6-79ab0f52c28c

4 Likes

D. Pick D!