Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 1

jeg utfordrer sensuren på denne tråden og laster opp et bilde som er en smule over kanten

5 Likes

Jeg tror pappahumoren trenger en egen tråd :stuck_out_tongue:

6 Likes

Kjører vi samme aldersgrense som en bar i Kautokeino, 30 år for menn 16 for kvinner, for den tråden? Eller er det en smule på kanten

1 Like

Med fare for å støte noen samer. 16år for kvinner var da høy aldersgrense om det er kautokeino man snakker om ( ref diverse oppslag i media).

Når man underdriver for ikke å fornærme noen og Evilfreud slipper elefanten ut i rommet

1 Like

Jaja, alle kan gjøre feil sa den pedofile mannen mens han knappet igjen buksa og hjalp dvergen opp på sykkelen igjen.

5 Likes

8 Likes

3 Likes

6 Likes

Fant ingen MEME idag,men det jeg kan gi…er en skjeiv start på helgen :crazy_face:

7 Likes

Det må da være kødd!

…sjekker

Nei, de er helt vannrette. Hodet mitt! :smiley:

1 Like

A og B har samme farge sier noen :slight_smile:

3 Likes

Det ser man jo. Altså, selve bokstavene :grinning_face_with_smiling_eyes:

1 Like

Lagt på en photoshop strek - ensfarget :slight_smile:

4 Likes

Ja men i svarte. Det er det verste jeg har sett.

3 Likes

Synes denne er god jeg:
image

Som blir slik når man fjerner den gule boksen:
image

Hjernen min protesterer :see_no_evil:

4 Likes

Forventer at avrunding skal fortsette, og ikke gå over til en rett linje :slight_smile:

Dette er min store favoritt :slight_smile:

Man må følge instruksjonene da, men er helt merkelig.

4 Likes

Ikke rart at politiet er skeptiske til vitneforklaringer. Vi ser ofte det vi er vant til å se og forventer å se :grinning:

1 Like

image

Zoomer man inn så ser man jo at det er ganske mye farger i bildet da. Så at hjernen tar “snittet” av disse fargene (sort/hvit og farger) er ikke så rart for meg.

3 Likes

Fikk opp denne når jeg sjekket videoen du linket på Youtube. Føltes litt lenge å stirre på den røde prikken men effekten etterpå var ganske kul.

5 Likes