Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 2

image

4 Likes

image

2 Likes

Hadde han sagt ja til det så hadde det ikkje vært et fornuftig menneske i verden som kunne toppet den ballesekken der :grinning_face_with_smiling_eyes: not one.

Jeg må ærlig talt si at jeg er drita lei Trump / Biden memer i denne tråden. De er mest triste og gjør ingenting positivt for min mentale helse.

Ban Trump / Biden mener herfra?

  • Ja
  • Nei

0 stemmegivere

@pdx

Kan jo være altiexiles klarer å lure noen ut i utføret med alle disse morsomme bildene sine :sweat_smile: men ok Christian. Eg skal ihvertfall prøve å la være :slightly_smiling_face: lover ikke, men skal forsøøøøøke å moderere meg, det kan eg love :handshake: i denne tråden.

images (16)

2 Likes

Stemmer det. Vi ble bannet fra å lage memes om covid også… vi fikk en egen tråd til slutt.

Og hjerteligste takk til Evilfreud og pdx for å stå i det :pray: eg vet at det må ha vært krevende…

3 Likes

Di gjør alltid det der når det blir for mange kamalaer å svelge… et tema blir ikkje ferdigmemeet mens det pågår eller om det i det hele tatt er mulig, men vi må nesten la disse browserne få litt tid på seg…

pjftawsvss591

1 Like

Jeg fatter ikke de som på død og liv bare må poste ting som ikke er memes, ikke er morsomme og bare irriterer andre.

Er så lei. Dra en annen plass og ødelegg.

2 Likes

Hva slags sak er egentlig dette? Ikke fått med meg.

7 Likes

Men du dro på smilebåndet, så da var det morsomt :wink:

2 Likes

endelig noe morsomt, grasiøs tråkking i salaten :wink:

Men er litt enig i kritikken og, når det blir uforståelig, på grunn av obskure politiske referanser så er det ikke morsomt for de som ikke er dypt nede i det nevnte kaninhullet.

Jeg vil motsette meg sensurkortet Men anbefaler dere å tenke på om det kanskje er bare trist med feilaktie uttalelser og disinfo fra demente oldinger og/eller mafiose lystløgnere.

6 Likes

:relieved: å re-poste en “morsom” sak/meme er ikke kult

1 Like

By the way, for de som ikke har sett det enda, Gauteshow er rimelig artig på NRK :slight_smile:

image

3 Likes

image

1 Like

image

5 Likes

Opera Snapshot_2024-02-19_122103_www.kongehuset.no

2 Likes

427843919_920187772791837_5110094967722157804_n

6 Likes