Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 2

bilde

9 Likes

17737326406674273637691205192229

3 Likes

Frankenstein og Sinners var god underholdning. Kan si det samme ish om F1, men ingen er Oscar verdige. Kvaliteten på filmer generellt har gått ned de siste åra syntes jeg… Quantity over quality er vel modus operandi i filmindustrien om dagen…

Når det gjelder, hvem sin “tur” det er å vinne Oscar, tenker jeg det samme om skuespillere som regissører. Leonardo DiCaprio har uttalige gode prestasjoner før han vant for The Revenant. Blood Diamond, What’s eating Gilbert Grape, Wolf of Wall Street, The Departed…

1 Like

Det var bedre før*? :wink:

Se ellers posten til Inveliten over :smiley:

*Kan godt hende du har rett, eller at du har blitt mer kritisk med årene. Jo eldre man blir, jo mindre ræl synes man er kult og nyskapende. Ett av problemene mine med f.eks. endel av de “nye” Star Wars filmene er at de bare gjenbruker gamle konsepter i ny innpakning.

1 Like

Kan godt hende jeg har blitt gammel gubbe ja, er nok litt klar over det selv. Men ærlig talt, når det spyttes ut hundrevis av nye filmer på Netflix hver dag, sier det seg selv at kvaliteten må gå ned :sweat_smile:

Krever jo tross alt litt å lage en god film gjør det ikke det? Pluss at det virker som mer og mer filmstjerner flytter seg mot serier, som sikkert er mer lukrativt for Netflix osv…

ca. 20 år siden var dette listen over de nominerte filmene for “beste film” Den gruser dagens mener jeg i hvert fall…

• No Country for Old Men :white_check_mark:
  • Atonement
  • Juno
  • Michael Clayton
  • There Will Be Blood
1 Like

Må si noe var bedre før :wink:

‘The Lord of the Rings: The Return of the King’ Wins Best Picture Oscar

Haha, Return of the king vant alle kategoriene den var nominert til :stuck_out_tongue:

Har en kompis som er film/TV-fotograf og han ser hele Ringenes Herre minst en gang i året fordi den fortsatt teknisk er så god. Sikkert sett alt 30+ ganger nå, men han lærer fortsatt av den. ^^

3 Likes

Synd at hobbiten ikke levde helt opp. Jeg er nesten ferdig med å lese den for datteren min og fikk litt åpenbarelse når historien fortsetter lenger enn jeg husket fra filmene, og nå forstår jeg at jeg bare har sett de to første

1 Like

Ellers er det jo lett å cherry picke noen filmer fra de siste 50 årene og tenke at alt var bedre før sammenlignet med det siste året :upside_down_face:

1 Like

9 Likes
3 Likes

licc’em low lisa :grimacing: #usa #freeSpeech

Spurte Chat GPT hvor Wilhelm Tyskeberget kommer ifra. Fikk dette til svar, og det kan sannsynligvis stemme :laughing:
" I serien Exit blir han fremstilt som en bergenser som har flyttet til Oslo og jobber i finansmiljøet der."

1 Like

Nå må vi sette opp rentene så vi kan få ned oljeprisen :rofl:

1 Like

image

7 Likes

9 Likes

3 Likes

Antall sms som ble utvekslet mellom epstein og våre høyt oppsatte samfunnstopper vil jo få den jevne tenåringen til å fremstå som en zen mester i mobilmessig avholdenhet

2 Likes

Jeg tror du kraftig undervurderer dagens tenåringer. De snakker jo ikke med hverandre, de tekster på alle mulige plattformer og overgår nok dette lett om du ser på den lange tidsperioden.
Uten at det på noen måte unnskylder den gjengen der.

Teslaeiere ass… :roll_eyes:

image

2 Likes