Byfolk felle
Han må jo bare tømme radiatoren! Noen har hatt vann i den!
Drain the swamp
Jeg pakka 10 sånn ruller i masse pakketape rundt et stjerneskudd og sprang trommehinna mi i filler!
Eller brette dem på langs, for så å brette dem sammen i en liten klump. Legg til en strikk som lunte for så å pakke tett med elektrikertape…
Ga så til lillebror som da gikk ut å fyrte dem av i nabolaget, hørtes ut som hagleskudd.
Er det bare jeg som brukte dem i en kruttplappistol?
Jeg trodde jeg var modig som hadde tent på ei remse med fyrstikk en gang. Jeg bygde aldri bomber slik noen her tydeligvis gjorde.
Der vekka du mange minner.
Husker vi pakka inn 2 femtiøringer også, en på hver side.
Fikk man mer trykk ;D
Bretta på langs, tvinna rundt 2 fyrstikker og så elektrikertape så stramt som mulig rundt. Dro/tente fyrstikker og kastet i samme bevegelse. Smalt godt av dem (forskjellig kvalitet på de forskjellige kruttlappene dog)
Hva er egentlig greia med at det funket så bra å brette dem på langs? Ble rimelig flink på å lage standardiserte små bomber ja.
Et av mine bedre drittungeøyeblikk måtte være å kombinere en sånn bombe med tulleringing på dører.
Husker ikke, men var man nøye med brettinga og god på å legge tapen stramt rundt så smalt det godt.
Husker det smalt greit av små greiner hvis man tapet dem fast
Var ikke så populært i nabolaget når dem gikk av 11-12 på kvelden
Likte å tape de fast rundt klinkekuler, eller litt større kuler fra kulelager, da kunne det gå med noen ruller.