Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 2

FB_IMG_1704820215692
Byfolk felle

9 Likes

2 Likes

image

13 Likes

8 Likes

The monsterdrinking drywall punching boy, often known as kyle.

Here is what kyle asks about today :slightly_smiling_face:

3 Likes

Han må jo bare tømme radiatoren! Noen har hatt vann i den!

1 Like

image

5 Likes

7 Likes

416115513_695660382746781_5794685034612811334_n

14 Likes

Drain the swamp

Jeg pakka 10 sånn ruller i masse pakketape rundt et stjerneskudd og sprang trommehinna mi i filler!

6 Likes

Eller brette dem på langs, for så å brette dem sammen i en liten klump. Legg til en strikk som lunte for så å pakke tett med elektrikertape…
Ga så til lillebror som da gikk ut å fyrte dem av i nabolaget, hørtes ut som hagleskudd.
:laughing:

7 Likes

Er det bare jeg som brukte dem i en kruttplappistol? :see_no_evil:

4 Likes

Jeg trodde jeg var modig som hadde tent på ei remse med fyrstikk en gang. :grinning_face_with_smiling_eyes: Jeg bygde aldri bomber slik noen her tydeligvis gjorde.

Der vekka du mange minner.

Husker vi pakka inn 2 femtiøringer også, en på hver side.

Fikk man mer trykk ;D

2 Likes

Bretta på langs, tvinna rundt 2 fyrstikker og så elektrikertape så stramt som mulig rundt. Dro/tente fyrstikker og kastet i samme bevegelse. Smalt godt av dem :slightly_smiling_face: (forskjellig kvalitet på de forskjellige kruttlappene dog)

2 Likes

Hva er egentlig greia med at det funket så bra å brette dem på langs? Ble rimelig flink på å lage standardiserte små bomber ja. :smiley:

Et av mine bedre drittungeøyeblikk måtte være å kombinere en sånn bombe med tulleringing på dører.

1 Like

Husker ikke, men var man nøye med brettinga og god på å legge tapen stramt rundt så smalt det godt.
Husker det smalt greit av små greiner hvis man tapet dem fast :+1:

Var ikke så populært i nabolaget når dem gikk av 11-12 på kvelden :rofl:

1 Like

Whoopsie! :roll_eyes:

3 Likes

Likte å tape de fast rundt klinkekuler, eller litt større kuler fra kulelager, da kunne det gå med noen ruller. :8ball: :boom:

1 Like