Except memes like this, that we make after turning 40, proving us wrong when we so desperatly want to be right.
to fæle rikinger anmelder en bok skrevet av to lekemarxister av noen “stortingsbaroner”
Dette bildet var " kvinnefiendtlig", blir vi mer hårsår nå så har vi snart ikke hud i det hele tatt. #snowflakes
Jeg får mindreverdighetskompleks av å skulle leve opp til den veltrente kroppen til fyren bak der.
Kan jeg anmelde de for å bidra til kroppspress?
Gratulerer til russen for tidenes PR-kampanje. Dagsrevyen, alle landets nettaviser, debatt opp og ned, advokat-kommentarer og Ottar på nakken.
Noen bare må få en pris!
Synes hele opplegget er smakløst og nedrig, ikke ulikt det meste russen får oppmerksomhet for.
Har for øvrig egen russ i hus. Hun står i grell kontrast til det medieskapte russebildet vi liker å akke og bære oss over. Ansvarlig, nøktern, fokus på skolen, bidrar til russens innsamlingsaksjon til kreftforeningen ++. Jeg har stor tro på at også denne russe-generasjonen kommer ut av det som folk.
Syns det var bedre med den kristen gjengen som satt på 90 tallet og lyttet etter banneord på nrk og sendte inn klager på dette.
For mye kulturutveksling med Kina?
#tarJobbenForSeriøst