Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 2

Ble litt is i rubben når jeg skulle laste opp giffen, men er på plass nå. Fantastisk det vinterbildet ditt!

2 Likes

5 Likes

7 Likes

:sweat_smile:

2 Likes

6 Likes

image

5 Likes

Generasjon alpha sin forståelse:
1f351

2 Likes

4 Likes

image

7 Likes

Nå blir det i hvert fall ikke så lett å kjøre bil der, MDG sin visjon med flere gågater kommer fram ser vi.

3 Likes

Jeg sliter så med å forstå hvordan vognene endtee inn i butikken utfra hvordan resten av det står… :crazy_face:

Hehe, sporet av i høy hastighet der hvor han ene står på knærne bak trikken. :slight_smile:

1. Kjøreretning
  2. Ca. avsporingspunkt for første vogn, de neste vognene har fortsatt litt i sporet så de kommer lengre til venstre
  3. Fleksen mellom vognene er pga moment som gjenstår i de bakerste vognene så de har blitt dyttet sideveis ut
  4. Ca reisevei for vogn i butikken

image

Det er min gjetting

7 Likes

Mange trikkesjåfører kjører alt for fort i svingene, normal prosedyre det.
Sitter man bakerst har jeg ofte opplevd at man får samme «snappen» som man får når man sitter bakerst i bakerste vogn på «Thundercoaster» på Tusenfryd.
Tusenvis av mennesker går kryss og tvers der hver dag. Heller ikke utenkelig at noen har mistet noe i skinnegangen, eller verre at en eller annen drittunge har lagt noe der for å se hva som skjer.
Kombinasjonen av uheldige omstendigheter fører av og til til ulykke.

2 Likes

Nå som mobiltelefoner har blitt så dyrt, så regner jeg med sjåføren egentlig ville stjele et par telefoner. Og at dette bare var en distraksjon og inngang til butikken samtidig. :stuck_out_tongue:

2 Likes

Kanonbra illustrasjon, er sånt som mangler fra avisene om dagen, null analyse :stuck_out_tongue:

3 Likes

solskimm blir nå ekspertkommentator på nyhetskanalenes “minutt for minutt” dekning av avsporingen i Oslo :v:

4 Likes

“Følg med alle sammen, nå drar Solskimm opp paint for å illustrere fysikken i det som skjedde” ^^ Hadde jeg faktisk ville se på haha.

2 Likes

9 Likes