Siste nytt fra FIFA sitt VM for bedriftslag:

Og jeg som trodde trener deres var den sicilianske legenden Um Braco 
Siste nytt fra FIFA sitt VM for bedriftslag:

Og jeg som trodde trener deres var den sicilianske legenden Um Braco 

Om en lesbisk kvinne har tykke lange fingrer, er hun da huuuge?
Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.
SV er overrasket 
det er ikke en god Jul fĂžr alle lys blir slĂ„tt pĂ„,alle bjeller er hengt opp,alle trĂŠrâŠ

Og sÄ over til noe helt annet
Jeg garanterer kun at det er fem minutter av livet ditt du ikke fÄr tilbake 
Det er nok her den passer best:
Det blir fremtiden tror jeg blir fremtiden, rikinger og det offentlige ordner opp i lave barnefĂždselstall
Den ivrige pappan visade sig vara dataspelsmiljardÀren Xu Bo.
Han önskade sig i den hĂ€r ârundanâ totalt 20 surrogatbarn, dĂ€r samtliga skulle vara pojkar eftersom de âĂ€r överlĂ€gsna flickorâ, enligt Bo â en kĂ€nd anti-feminist i hemlandet.
Xu Bos plan var enligt förhör i domstolen att avla en stor grupp söner med amerikanskt pass, som kan ta över hans företag i framtiden.
Domaren avslog ansökan, men det har inte hindrat Xu Bo frĂ„n att verkstĂ€lla sin strategi med rĂ„ge: I sociala medier kallar han sig âKinas förste faderâ och hans bolag har uppgivit att han avlat över 100 barn via surrogatmammor i USA.
Sykt at det ikke finnes en grense for hvor mange surrogatbarn en person fÄr ha. OgsÄ veldig spesielt at man fÄr velge kjÞnn, men det var kanskje mer et Þnske enn noe de tilbyr?
Innenfor matematikken er det nÄ tre hovedretninger, du har math, girl math og til sist den nyeste Trump math som er basert pÄ helt egne regler og helst pÄ impuls. Feks 10 personer drept av slangebitt over 15 Är i Peru blir til 28000 drept i Äret med Trump math.
Du hadde jo denne ogsÄ:

Viser hvor ond verden er og spesielt venstresida