Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Memes 4 mental helse 2

Siste nytt fra FIFA sitt VM for bedriftslag:

image

Og jeg som trodde trener deres var den sicilianske legenden Um Braco :man_shrugging:

5 Likes

image

Om en lesbisk kvinne har tykke lange fingrer, er hun da huuuge?

1 Like

Dette innlegget ble rapportert og er midlertidig skjult.

4 Likes

SV er overrasket :woman_shrugging:

1 Like

det er ikke en god Jul fÞr alle lys blir slÄtt pÄ,alle bjeller er hengt opp,alle trÊr
 :woozy_face: :dizzy_face: :tipping_hand_woman: :evergreen_tree:

1 Like

Og sÄ over til noe helt annet

Jeg garanterer kun at det er fem minutter av livet ditt du ikke fÄr tilbake :crazy_face:

2 Likes

Det er nok her den passer best:
Det blir fremtiden tror jeg blir fremtiden, rikinger og det offentlige ordner opp i lave barnefĂždselstall

Den ivrige pappan visade sig vara dataspelsmiljardÀren Xu Bo.
Han önskade sig i den hĂ€r ”rundan” totalt 20 surrogatbarn, dĂ€r samtliga skulle vara pojkar eftersom de â€Ă€r överlĂ€gsna flickor”, enligt Bo – en kĂ€nd anti-feminist i hemlandet.
Xu Bos plan var enligt förhör i domstolen att avla en stor grupp söner med amerikanskt pass, som kan ta över hans företag i framtiden.
Domaren avslog ansökan, men det har inte hindrat Xu Bo frĂ„n att verkstĂ€lla sin strategi med rĂ„ge: I sociala medier kallar han sig ”Kinas förste fader” och hans bolag har uppgivit att han avlat över 100 barn via surrogatmammor i USA.

Sykt at det ikke finnes en grense for hvor mange surrogatbarn en person fÄr ha. OgsÄ veldig spesielt at man fÄr velge kjÞnn, men det var kanskje mer et Þnske enn noe de tilbyr?

5 Likes

image
https://x.com/MyLordBebo/status/2001379176306311407

image

1 Like

Noe som har gÄtt feil i oversettelsen her

:rofl:

1 Like

Her er det ikke politikken som er morsom, men matematikken :woozy_face:

4 Likes

Innenfor matematikken er det nÄ tre hovedretninger, du har math, girl math og til sist den nyeste Trump math som er basert pÄ helt egne regler og helst pÄ impuls. Feks 10 personer drept av slangebitt over 15 Är i Peru blir til 28000 drept i Äret med Trump math.

7 Likes

Du hadde jo denne ogsÄ:
image

4 Likes

E24 klinker til med litt sveitsisk humor for helgen :grinning_face_with_smiling_eyes:

image
(Kilde)

2 Likes

Kanskje jeg burde prĂžve X igjen noen dager.:joy:

1 Like

Viser hvor ond verden er og spesielt venstresida

https://www.politico.com/news/magazine/2025/01/24/199-elon-musk-quotes-00199008

Interessant lesing

1 Like