Jeg tror det er halv broren og enda en sønn av Epstein
(stoler ikke på dna test, kan ikke se det så da tror jeg ikke på det. Alle kan se jorden er flat)
Dårlig dømmekraft smitter i AP. Støre mener en som har dårlig dømmekraft må selv bedømme om han bør trekke seg fra partiet. Kan ikke med fantasien finne på mer bakvendtland tenking
Morsom retorikk, men her sier Støre det helt korrekte.
Logikken er enkel, kommer Jagland frem til at han ikke trekker seg så beviser han sin dårlige dømmekraft.
Veldig smart sagt av Støre.
Bind heksa fast i en vassdrukken trestokk. Synker hun er hun uskyldig, og flyter hun så er hun en heks, og må brennes.
JGS er litt mer sofistikert i sine hekseprosesser, han har tross alt gått på fransk eliteskole og kommer fra et relativt godt møblert hjem.
Jagland er en føkkings kjøttrull, btw. Men det er vi vel alle enige om?
Nei, må glemte jeg tråden, fakk.
Her: Plaster på såret
Ha ha, du skrev oppfølgeren til mitt innlegg, jeg tenkte å ta på Støre, for det er selvsagt flere sider av retorikken han lært seg i de kretser han ferdes, og dannelsen han har fått.

Jeg skjønner ikke hvordan dere finner frem til nyttig informasjon, når jeg leter er det så mye som er “sladdet” 

Når du leser litt feil og legger til “medlem” i den overskriften. Jeg forstod ingenting. 
Det er epostene og sms som er der “juicen” ligger…
Edit: så det ikke før nå 

Noen kongelige tilbake på jobb?