Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 2

4 Likes

En liten nøtt (får ikke sove, er på NYC tid :flushed:).
Magda har 5 barn:

  • Den første heter April.
  • Den andre ungen heter Mai.
  • Juni heter den tredje.
  • Hennes fjerde barn heter Juli.
  • Hva heter hennes femte.
Sammendrag

Uten spørsmålstegn er det femte punktet ikke et spørsmål, men bare et budskap om at den femte ungen heter “Hva”.

6 Likes

2 Likes

image

4 Likes

4 Likes

Fortalte dama om hvordan “Hun investerer” reklamene alltid kommer før et krakk, så hun sa heldigvis fra med en gang:

image

14 Likes

image

4 Likes

Kanskje ikke helt dagen for memes? :dizzy_face:

Det dør ca like mange hver dag i Ukraina som det gjorde den ene dagen Hamas angrep Israel.

3 Likes

Hva med dagen Israel tok igjen? :stuck_out_tongue:

1 Like

fty4

4 Likes

hvor mye drikker en sjaman? spør for en venn.

5 Likes

Har han ikke en amulett som kurerer nyresykdom altså? Hva slags sjaman er han egentlig? #skuffet #søkerbedresjaman

11 Likes

“Han forklarer i videoen at det å være sjaman er hardt for egen kropp.”

– Jeg tar i mot den mørke energien og lar den passere gjennom systemet mitt. Det som da skjer, er at jeg mister systemet som filtrerer kroppen min – nyren min, sier Verrett i videoen.

1 Like

Er forferdelig hvor mange som tror på han og liknende folk, men blir vel natural selection. Så egentlig genialt. Alle som er dumme nok til å tro på han går ikke til legen, men går til shaman i stedet og dør en tidlig død. Begynner å skjønne hva som er hans egentlige motivasjon. :cold_face:

image
image
image

2 Likes

Context: Sjekket handelsloggen min i dag. Inspirert av Finnes, 870 handler siden 2018.

image

4 Likes

Dette synes Mærtha er helt fantastisk. «Jeg må gifte meg med denne fornuftige mannen, som har svaret på alt» Eller er det bare den sexuelle helbredelsen som har tatt over sinnet hennes?🤷

Hvis du kurerer mange nok alvorlige penisavtrykk i vaginaer så ryker til slutt nyrene…

8 Likes