Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 3

Så en film for mange år siden som jeg trodde var science fiction, viste seg at det var en som hadde reist frem i tid og besøkt dagens USA og egentlig laget en film basert på virkelige fremtidige hendelser.

Siden «de mindre smarte» har fått flest barn over tid har de vannet ut de smarte som heller har fokusert på karriere og livskvalitet.

De har selvfølgelig prøvd skjule hvem det egentlig handler om ved å bruke en mørk skuespiller som Trump osv, men når du har sett filmen så skjønner man mer hvorfor de gjør som de gjør…

2 Likes

Synes nå egentlig President Dwayne Elizondo Mountain Dew Herbert Camacho ville hvert en stor forbedring sammenlignet med drumpf, hadde gode intensjoner i det minste, ellers ganske spot on.:sweat_smile:

2 Likes

Du kan sjekke slikt her om du ikke vil installere den fete appen, mye interressant for en psykolog vil jeg tro.

Jeg klikka på den, må innrømme det.

4 Likes

vi trenger en ny verdenskrig så legger vi lokk på denne diskusjonen for en laaang stund :sweat_smile:

Så undres de hvor hatet mot Ap kommer fra …

Låner denne fra x

8 Likes

Dagbladet følger opp, med sin sedvanlige teft for clickbait

3 Likes

image

6 Likes

Nå har gutta på desken det gøy i avisene! Her fra nettavisen.

image

7 Likes

Vi har alle vært der…

9 Likes

7 Likes

image

Opera Snapshot_2026-06-04_141349_www.google.com

1 Like

:man_shrugging:

10 Likes

Få gjerne inn en meme som illustrerer diskrepansen mellom stillingsutlysninger og den faktiske jobben som skal utføres :laughing::sweat_smile:

Satan så svulstig og høytsvevende dagens jobbannonser er

5 Likes

Pride måneden feires på forskjellig vis, her en litt nedtonet variant

:rainbow_flag:

3 Likes

8 Likes

tror jeg gir :+1: for å bygge ut datasentre etter å ha sett denne…

image
https://www.youtube.com/shorts/9of7hHTIObA?feature=share

1 Like

image
Opera Snapshot_2026-06-05_152626_imgflip.com

Denne er så fet :joy: Dozy Don er bare so fucking out there :rofl::rofl:

https://youtube.com/shorts/uGrn3N3BrPI?is=0IDbsOqAUp4G5iqG

2 Likes