Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Memes 4 mental helse 3

Det var morsommere da det var Adam på Mythbusters som sa “I reject your reality and substitute my own” :unamused:

1 Like

Gjelder selvfølgelig for alle italienske pizzeria’er :it:
image

8 Likes

Nytt bankkort design :fire: :ukraine:
image

5 Likes

5 Likes

Er det korrupsjon når det er lovlig? For det er en greie, det er ting i USA som overhodet ikke er lov i Norge.

image

7 Likes

Vi lever i en ganske deprimerende verden når alle memer som blir postet handler om krig og korrupsjon ^^.

3 Likes

Her, noen teite Larsons:
image
image
image

11 Likes

Mental eller allmenn helse, fyren begynner å virke ganske redusert nå?

Aaron Rupar on X: “Trump spectacularly failed his latest cognitive test https://t.co/HnzmXr3TDC” / X

3 Likes

Det er morsomt, men ikke på grunn av påstanden din om at dette er bevis på at han er ganske redusert. Har du prøvd å hekte på et smykke på noen i det siste?

1 Like

Skulle til å si det samme, det der kunne ha vært meg. :see_no_evil:

Det mentale forfallet til Trump er definitivt der. Sammenlign intervjuer med han nå vs intervjuer fra 90-tallet. Dagens Trump er en skygge av det han en gang var.

Smykker er ikke helt det samme da. Men en kommentar under videoen hintet om at klipsen ikke fungerte og at han endte med å knyte båndet.
Det til siden, min mor ba meg om å feste smykket hennes for ikke så lenge siden. Du skal ikke ha feite fingre for å få til det ass :sweat_smile:

1 Like

Kandidat til årets bilde?

7 Likes

En avsporing dette, men det er vel en trykknapp på disse medaljene, så jeg tror nok de fleste av oss hadde klart dette ganske greit:

1 Like

Ja, han klarer i hvert fall å åpne en boks. Ikke sikkert det gjør så mye fra eller til, men jeg synes han virker sliten.

Vi tåler vel en til :grin:

5 Likes

1 Like

11 Likes

Når man går til valg i norge

4 Likes

2 Likes