Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MGT Capital Investments, Inc. (MGTI)

1 Like

Kjøpte litt ekstra aksjer i dag, og skal frigjøre litt mere før helgen og fylle litt på. 100% opp til snittet, kan jeg ikke la gå fra meg.
Men skulle gjerne sett BTC over 10k snart…
Lykke til, mvh Vandregutten.

Kjøpte litt fredag, og har nu ca. 4700 og skal ikke kjøpe flere siste kjøpt på snitt 2,36.

BTC over 10k igjen, og stabilisering her, før vi går til 12k…

I slutten av mars, har de 7000 S9Anitminer oppe og gå, det giver (hvor mange BTC produceret hver måned.)?
Med cost rundt 5-6000$ pr. BTC ? , kan fortjenesten fort ligge rundt X?mill USD pr. kvartal så der kan skje positive ting med kursen, om man giver det litt tid…
Lykke til, mvh Vandregutten.

Ca. 300-320 BTC pr. måned med 7000 maskiner i slutten av mars. Tror de får strømmen rimeligt i Sverige, og det kan nok gi dem cost ikke høyere end 4000$ pr. coin.

BTC må nok noe opp, før de store penger tjenes, man kan jo altid håpe på en hype, og nasdaq listning.

Har snittet litt på 1,31 snitt nu 3,81 har solgt litt også på et tidspunkt, med noe tap.
Familien besitter 4800 aksjer ca.:persevere:

Solgte 1460 med 50% gevinst på 20 dager. Sitter med resten, mens jeg følger BTC prisen.
Er stadig i sterk minus i denne, men det ser ut til at der stadig er håp…

1 Like

Kjøpte 4600 MGTI i dag, 0,26$. Har været en katastrofe med de BTC priser vi har sett, og med større kostnad pr. BTC de producerer.
Men dette var enten eller, kaster gerne 10K for potensielt 100K
Men de kan også gå konk…Mvh Vandregutten. :wink:

Har kjøpt så jeg har nesten 30000 aksjer i MGT, men det ser riktig svart ut, stor fare for konkurs, men skulle BTC gå mot gamle høyder, kan man nok nå at gjøre en kule her.
Satser på at gå breakeven på ca. 0,5$.:wink:
Men skulle aldrig puttet konas penger inn på 4$…

1 Like

Er snart ikke mulig og kjøpe selge denne på nordnet lengre. Noen som vet om andre plasser?