Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mintra Holding AS (MNTR-ME)

Hva ble konklusjonen :slightly_smiling_face:?

Rett og rimelig at den blir hardt straffet nå, men kan man håpe på en ketchupeffekt når bransjen normaliseres :slightly_smiling_face:?

Ja, vet, men solid nok cash-beholdning til et andre oppkjøp :slightly_smiling_face:

Jeg er også nyskjerrig på hva du kom frem til @Kvadro :slight_smile:

Salgspresset er der enda … :man_shrugging:

image

Jeg holder meg unna intill videre :slightly_smiling_face: Det har vært litt auforisk stemning i tech, noe som har resultert i litt vel stiv prising av selskap som Mintra.

E læring er noe jeg har interesse for. Men 2020 har gitt markedet mange nye investorer, og mye håp og kjærlighet. Men når matematikken slår inn, og inntjening viser seg og ikke bli slik den må være for å forsvare en halv milliard i børsverdi, ja da er det lurt og holde seg på gjerde til nye signaler kommer.

Det er ikke like lett og hente penger til vekst når aksjene i selskapet faller som en stein, samtidig som rentene øker.

2 Likes

Fornuftig tilnærming. Jeg er enig med deg, men tok likevel en liten lottokupong her (med SL selvfølgelig) - synes den ser moden ut for en bounce - hadde egentlig trodd bouncen ville komme i dag, men bare fint den kom enda lavere - potensielt kraftigere bounce :thinking:

Tar sjansen på at den gode gamle regla om “tre dagers fall på dårleg nytt” slår til igjen :wink:

Tok ein liten post på 2,49 så får tida vise om det var lurt eller ei.

2 Likes

Pen kjøpsordre på 2,5 kr nå :slightly_smiling_face:

Og der spratt den på slutten gitt, lover godt for morgendagen :smiley:

Ja, krysser fingrene, gikk inn på 2.45 - let’s bounce! :slight_smile:

1 Like

Fikk noe mer i fanget på 2,5, så snitt 2,6 kroner, synes ikke det var så galt nå gitt :slightly_smiling_face:

Gratulerer med strålende inngang :+1:

1 Like

Takk - men selger ikke skinnet enda, ny dag i morgen - men utrolig sterk close da :slight_smile:

Her er det jeg så på, litt ulike targets for formasjonen men godt potensiale for +20-30% opp.

1 Like

Støttekjøp igår.

@pdx, gidder du å koble på tekbot så børsmeldinger dukker opp her🙂?

https://newsweb.oslobors.no/message/544418

Mintra Holding AS: Mandatory notification of trade - primary insider

Scott Kerr, board member of Mintra Holding AS, has today, October 14th, purchased 120,000 shares in Mintra Holding AS, at an average share price of NOK 2,5211 per share. Following this transaction, Scott Kerr controls 3 063 407 shares in the Company. This information is subject to duty of disclosure pursuant to Section 4-2 and Section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act. For enquiries, please contact: Torbjørn Blom-Hagen, CFO, tel: +47 926 48 847, torbjorn.blom-hagen@mintra.com About Mintra Mintra is a leading provider of digital learning and human capital management systems for safety-critical industries worldwide, serving the training, HR, and workforce management needs of the maritime and energy sectors. Trainingportal, the Mintra learning and competency management system - provides an online portfolio of approximately 2,600 eLearning courses to over 1.7 million workers. Mintra has offices in Bergen, Oslo, Stavanger, Aberdeen, Cyprus, India, and Singapore, providing services to more than 3,600 companies worldwide.

Oslo Børs

1 Like

Ble bra dette🙂, er 3 kroner neste motstand?

1 Like

Har første fib.nivå over 3 kr - men psykologisk vil det nok være endel som hopper av der (rundt tall).
Personlig ser jeg denne opp mot 0.382-0.5 fib nivåene som minimum targets for denne traden
(3.40 - 4.00+).

2 Likes

Nytt innsidekjøp på torsdag, han traff jo tom med 0,4 øre bedre enn deg, @Nocturne :stuck_out_tongue_winking_eye:

https://newsweb.oslobors.no/message/544469

Mintra Holding AS: Mandatory notification of trade - primary insider
Ketil Toska, board member of Mintra Holding AS, has on October 14th, purchased 186 027 shares in Mintra Holding AS, at an average share price of NOK 2,446 per share. Following this transaction, Ketil Toska controls 216 027 shares in the Company.

This information is subject to duty of disclosure pursuant to Section 4-2 and Section 5-12 of the Norwegian Securities Trading Act.

For enquiries, please contact:
Torbjørn Blom-Hagen, CFO, tel: +47 926 48 847, torbjorn.blom-hagen@mintra.com

About Mintra
Mintra is a leading provider of digital learning and human capital management systems for safety-critical industries worldwide, serving the training, HR, and workforce management needs of the maritime and energy sectors. Trainingportal, the Mintra learning and competency management system - provides an online portfolio of approximately 2,600 eLearning courses to over 1.7 million workers. Mintra has offices in Bergen, Oslo, Stavanger, Aberdeen, Cyprus, India, and Singapore, providing services to more than 3,600 companies worldwide.

1 Like

Holder du fortsatt denne? Bra treff da! :slight_smile:

Nei, tok gevinst til uken som gikk. Har ikke sett så nøye på chartet siden jeg gikk ut, men mener det tyder på mer oppside så lenge den klarer å holde seg over 3 kr :+1:

1 Like

Jeg solgte på rundt 2,8 kr, for tidlig som vanlig :crazy_face:, men var ment som en kortsiktig trade. Idag fikk jeg visst noe i håven på 2,5 kr, fin å trade om den holder seg innenfor trading-rangen 2,5-3 kr :+1:

1 Like

budplikt utløst nå som de har 34 % av aksjene?

Mintra - Mandatory notification of trade

Tjaldur Holdco II AS, a company ultimately controlled by funds managed by investment firm Tjaldur AS, has on 22 September 2023 bought 18.673.298 shares in Mintra Holding AS (MNTR) (“Mintra”), equal to approx. 8,34% of the total issued share capital and votes in Mintra, at a price of NOK 3,25 per share. Following the completion of the transaction, Tjaldur Holdco II AS holds 76.379.017 shares in Mintra, corresponding to 34.12% of the total issued share capital and votes in Mintra.

Er vel andre regler på Euronext growth, slik at man unngår budplikt når man passerer 33,33% av aksjene.

Artikkel fra januar 2022:

1 Like