Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Moons of Madness [Rock Pocket Games][Funcom]

De annonserte jo CU et halvt år før release, er det ikke naturlig å starte litt tidligere med co-op shooteren?

Jeg tror ikke det er noe poeng å begynne PR-en nå hvis de har tenkt å kjøre release i mai. Selvfølgelig, hvis det er januar-release de har planlagt, så er det bare å kjøre på. PR er dog ferskvare, så det er nok ikke så dumt å vente til spillet er nærmere ferdig.

3 Likes
10 Likes

This is a really great opportunity for Dreamloop to create a strong partnership with Funcom, but it’s also great for us on a personal level. Working with Funcom is a great personal milestone for all of us here at Dreamloop.

They developed a project we loved – Conan Exiles. To work with a strong publisher on an interesting project is great, but to work with a team you admire is absolutely incredible.

13 Likes

Funcom har tydeligvis begynt å få et godt rykte :ok_hand:

14 Likes

Det som gjør meg mest forventningsfull her er at Funcom treffer tre fan-grupper med MoM:

  • TSW/SWL fans
  • Cthulu fans
  • Horror fans

Det var et par av oppdragene i TSW som var utrolig bra laget, men stemningen ble litt ødelagt av at det var et MMO. Jeg tenker at de denne gangen har gameplay som passer til å skape stemning. Det er også positivt at sjangeren stort sett består av spill man “spiller gjennom”, mao, selv om det finnes andres store suksesser, så tar disse kun oppmerksomhet i noen uker, og så er fansen på jakt etter et nytt kult spill.

10 Likes

mom

Bara jag som missat att Funcom äger IPt Moons of madness?

2 Likes

MOM var ikke opprinnelig det men ble endret til det når Funcom kom inn i bildet.

Moon ble endret til TSW ip mår funcom kom inn som publisher

3 Likes

Nja ser Moons of Madness som ett helt eget IP men influenser av HP Lovecraft , CoC och SW

Altså på den traileren som er sluppet er en av TSW fraksjonene med. Jeg vil si den bruker tsw ipen

2 Likes
Funcom

15 min ·

You can now find Moons of Madness on Steam! Experience true cosmic horror this coming Halloween. Add it to your wishlist now for updates on release! Also keep your eyes peeled for coverage as the game is currently at #E32019 for press to play. :new_moon: :new_moon:
https://bit.ly/2K9fktz



store.steampowered.com

Moons of Madness on Steam

Moons of Madness is a first-person, story-driven cosmic horror game…

3 Likes

Angående IP.

image

Orochi Group er en sentral del av TSW universet. Så spent på hvordan de har flettet dette inn. Selv om TSW ikke har solgt allverdens gir dette en god reklame effekt og sansynligvis noen kjøpere som vil oppleve mer av dette universet.

2 Likes
13 Likes

Var det kommet ny trailer på E3-showet, eller samme som tidligere?

Den ser ut til å være ny.

Er den lagt ut her? Evt. link? Fant bare gamle på youtube.

Var vel bare en komprimert versjon av det vi har sett før?

1 Like

Japp samma som innan fast kortare

3 Likes

Var en viss mr.gylden som masa litt @ https://www.twitch.tv/lirik . Av og til lønner det seg :smiley:

Klipp fra stream : https://clips.twitch.tv/IronicAwkwardWitchRaccAttack

Liste over spill han skal streame fremover (snitt på rundt 30 k viewers)

10 Likes