Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Moons of Madness [Rock Pocket Games][Funcom]

Nå punga jo MS ut rimelig greit for Mutant.

Tror ikke du skal undervurdere mulighetene :wink:

Utelukker selvsagt ingenting, men regner med det blir steam.

1 Like

Det er jo bare å se på listen over eksklusivene til epic. Nok av indie jeg ikke har hørt om, selv en kickstarter.

Ja. Men tror ikke de får en like god deal pengemessig.

Jeg tror Funcom bør fortsette med releaser på platformer der de store brukermassene er og basere innntektene sine i størst mulig grad på å selge mange spill. Det kan jo bli Epic etterhvert det og.

Etter én dag:

14 Likes

100k views nå med 4.1 likes vs 106 dislikes

10 Likes

Meget nice,

Tror dette går ned i boken som en meget habil lansering!

1 Like

Hvis man sammenligner med andre videoer som Playstation har lagt ut de siste dagene ser det bra ut for Funcom sin del :

Kun Mortal Kombat 11, No Man’s Sky VR, Crash Bandicoot Racing, Five Nights at Freddy’s og Iron Man VR av enkelt spill som har mer views

12 Likes

Det kan være at vi undervurderer Moons of Madness spillet. Ser at reddit koker med upvotes:

19 Likes

262k views på ps4 trailer med 10k likes vs 195 dislikes. Begynner å ta seg opp gitt.

10 Likes

Nærmer seg 400k views - 13k :+1: 265 :-1:t3:

11 Likes

14 Likes

Føler funcom har fått en god deal her. Vi vet spillet var godt igang før funcom joinet morroa. Tror dette kan selge rimelig greit

4 Likes

TechRaptor: Now, I guess I have to ask because I’m a huge fan of The Secret World , what’s next for that? Are you allowed to say?

Andy: Not at this time.

Mom/Swl tie-in? Jeg tror det, hadde vært dumt å la en slik mulighet gå forbi. :sunglasses:

1 Like

Lite trolig de dundrer ut massivt med innhold til sel. Dog hadde vært morsomt

Reposter denne igjen, 382k views, 13k likes, 268 dislikes, 48:1 i ratio. Kommentarfeltet ser gjennomgående positivt ut. Der jeg var rimelig negativ til CU før lansering, så er jeg faktisk veldig positiv til MoM. Hvis de har klart å treffe bra her, så ser jeg ikke bort fra 150k solgte på PC alene første måned, så har du PS4 og Xbox i tillegg. Det er fortsatt fullstendig under radaren, så satser vel på at spillet tar av på E3? :crossed_fingers:

Dead Space but with no weapons?

As much as I would love to play this, i still want to be able to sleep.

image
51 likes på den kommentaren, tror TSW-fans er klare for en ikke-mmo oppfølger :slight_smile:

image

image

8 Likes

Får håpe de viser fram noe annet enn MOM på E3. De må ha kommet langt med Coop-shooter så den bør være klar til å vises fram. Ikke det at MOM ikke er et bra spill med fine muligheter til å selge bra, men Funcom er nå bare publisher der, og Rock Pocket Games er jo et lite team. Vil tro Funcoms eget prosjekt egner seg bedre der.

Kan selvsagt ta feil her - men jeg håper nå at de viser fram co-op shooter.

3 Likes

Jeg tror ikke det blir noe coop-shooter på E3 rett og slett fordi funcom ikke vil ta oppmerksomheten bort i fra MOM. Og MOM kan bli skikkelig bra presentert i et egnet mørkt lokale/rom/sted og god lyd og litt god gammeldags funcom-hype. Er mye mer optimistisk på MoM
enn CU. Og MOM passer mye bedre for TSW-fansen enn CU gjorde for CE-AoC-fansen.

5 Likes

Jeg forventer MoM og lever fint med dét, men håper jo selvfølgelig på reveal av Co-Op.

Tja, hvis de har tenkt å slippe coop i januar, så hadde det gitt mening, men…

1 Like