Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Moons of Madness [Rock Pocket Games][Funcom]

Nettopp, «alle» de største streamerne (eks. DansGaming, CohhCarnage og Lirik) kjører Halloween/horror streams over en til flere uker. De vil garantert spille MoM - det alene vil gi en enorm boost som du sier.

Jeg er også ganske sikker på at Funcom med TSW-lore og bidrag fra noen av de tidligere forfatterne derfra har skapt et over snittet involverende skrekkspill.

3 Likes

Grafikmässigt det som visas så håller det bra klass!

enkla animationer som att plocka upp saker finns med istället för man trycker på en knapp och sen har man ett item i handen.

Ser ut att ha lagt bra med tid på det.

Faktiskt över förväntan. Deliver us the moon x 10. Här har vi potential @Christian

8 Likes

Ja, helt enig, her er det stemning så det holder og grafikk som hører hjemme i 2019. Tror det blir en bra greie for folk som likte TSW/SWL og investigation questene der. :slight_smile:

3 Likes

Håller med. Vore nice om de är investation qlues som leder tillbaka till Secret World där de väntar en fet uppdatering i det spelet med, för att ge tillbaka till spelarna.

1 Like

Hadde vært uberfett om du måtte fullføre moon for å få en kode/clue hvordan du stsrtet en ny questchain i tsw/swl

2 Likes

live nu. obs detta är en annan stream. kommer på twitch kanal ikväll med

Fick se fint med gameplay där. Ser riiiktigt bra ut alltså. Innan har de kommunicerat no combat men nu verkar de vara en blandning mellan survival/gömma sig och fighting med några monster.

6 Likes

Mixer kl 20.45

Twitch 21.30

1 Like

:sunglasses::sunglasses:

22 Likes

21.15 @ twitch

Fint med unreal awards, MYZ var vel også nominert?

yepp det stämmer.

Kollade ni eller? Fick se ännu mera.

Eneste jeg finner på Twitch er funcom sin CE stream fra før idag.

Jag tittade, såg riktigt bra ut måste jag säga. Tror storyn kan va ganska fängslande… och creepy! :ghost::+1:t2:

2 Likes

Ligger her: https://www.twitch.tv/videos/438494037

Starter: 02:54:00

10 Likes

You are the best!

1 Like

Ser ut som de har greid å skape en ganske creepy atmosfære :slight_smile:
203. plass på Wishlist nå. Klatrer i det minste selv om plasseringen er beskjeden enda.

Jeg syntes Moons of Madness ser bra ut. Musikken og atmosfæren er bra, og jeg liker hva de sa om starten av spillet. At du starter med creepy horror elementer før det blir en “walking simulator on mars” en stund, og så mer og mer creepy.

3 Likes
4 Likes
19 Likes

Här är E3 demot pressen fick testa. Tyvärr så är det dålig upplösning på detta klippet plus shacknews intervjun är inklippt så man hör inget i spelet