Minutes from extraordinary general meeting
Komplett Bank ASA: Q2 2019 results – Improved growth and continued operational developments
Komplett Bank ASA: Notification of trade by primary insiders
Correction: Notification of trade by primary insiders
Først et kjipt kvartal også innsidesalg? Glad jeg sitter på gjerdet her
Godt noen kjøper også Uten at det hjelper stort på kursen. Q3 tall blir spennende
Jeg har tro på caset, men vil se at de kan vokse videre i Norge først. Har vært reduserte utlån der nå i 2-3 kvartaler. Også litt skuffet over utviklingen til POS som gjorde det veldig bra i starten.
Ja, Norge kommer an på nytt låneprodukt som kommer til høsten og markedsføring av dette. Har derimot større tro på Sverige og eventuelle andre land de går inn i
Komplett Bank ASA: Notification of trade by primary insider
Mandatory notification of trade
Disclosure of shareholdings
Increase of Share Capital Registered
Komplett Bank ASA: Invitation to Q3 2019 results presentation
Komplett Bank ASA: Q3 2019 results – Solid results and continued portfolio diversification
hehe…dette begynner å bli litt rart nå…
for hver gang en skal foreta seg noe idag,-så må man “BLI KVITT FORBRUKSLÅNET”,ifølge media…
-
skal du i butikken og kjøpe en flatskjerm,- “BLI KVITT FORBRUKSLÅNET!”
-
skal du reise med familien til syden,-“BLI KVITT FORBRUKSLÅNET!”
-
skal du kjøpe julegaver til Jul,- “BLI KVITT FORBRUKSLÅNET!”
trodde vi var ferdig med dette gnålet fra media etter dette gjeldsregisteret ble lansert`?
men neeeeida…LANGT derifra tror jeg
Dette er jo bare et standarisert økonomisk tips… Helt normalt å betale ned forbrukslån før man begynner å kjøpe aksjer
Jau…
men synes kvoten på drittslenging mot forbrukslånsektoren er brukt opp for lenge siden nå
da synes jeg heller de burde kjøre kampanje mot å kjøpe el-biler,da dette fremmer barnearbeid i gruvene nede i Afrika…
Like dumt å ha forbrukslån med høy rente nå som før Og økonomisk sett er det jo definitivt ett av de beste og sikreste tipsene å kvitte seg med forbrukslån. Vanskelig å anbefale noe som gir garantert bedre avkastning.
Så tror du venter forgjeves på en endring på dette området.