Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Morrow Bank MOBA - (tidl Komplett Bank (KOMP))

Komplett Bank ASA: Invitation to Q2 2019 results presentation

Minutes from extraordinary general meeting

Komplett Bank ASA: Q2 2019 results – Improved growth and continued operational developments

Komplett Bank ASA: Notification of trade by primary insiders

Correction: Notification of trade by primary insiders

Først et kjipt kvartal også innsidesalg? Glad jeg sitter på gjerdet her

1 Like

Godt noen kjøper også :wink: Uten at det hjelper stort på kursen. Q3 tall blir spennende

Jeg har tro på caset, men vil se at de kan vokse videre i Norge først. Har vært reduserte utlån der nå i 2-3 kvartaler. Også litt skuffet over utviklingen til POS som gjorde det veldig bra i starten.

Ja, Norge kommer an på nytt låneprodukt som kommer til høsten og markedsføring av dette. Har derimot større tro på Sverige og eventuelle andre land de går inn i

Komplett Bank ASA: Notification of trade by primary insider

2 Likes

Mandatory notification of trade

Disclosure of shareholdings

Increase of Share Capital Registered

Komplett Bank ASA: Invitation to Q3 2019 results presentation

Komplett Bank ASA: Q3 2019 results – Solid results and continued portfolio diversification

1 Like

hehe…dette begynner å bli litt rart nå…

for hver gang en skal foreta seg noe idag,-så må man “BLI KVITT FORBRUKSLÅNET”,ifølge media…

  • skal du i butikken og kjøpe en flatskjerm,- “BLI KVITT FORBRUKSLÅNET!”

  • skal du reise med familien til syden,-“BLI KVITT FORBRUKSLÅNET!”

  • skal du kjøpe julegaver til Jul,- “BLI KVITT FORBRUKSLÅNET!”

trodde vi var ferdig med dette gnålet fra media etter dette gjeldsregisteret ble lansert`?
men neeeeida…LANGT derifra tror jeg :man_facepalming:

Dette er jo bare et standarisert økonomisk tips… Helt normalt å betale ned forbrukslån før man begynner å kjøpe aksjer :sweat_smile::joy:

Jau…

men synes kvoten på drittslenging mot forbrukslånsektoren er brukt opp for lenge siden nå :unamused:

da synes jeg heller de burde kjøre kampanje mot å kjøpe el-biler,da dette fremmer barnearbeid i gruvene nede i Afrika…

:man_shrugging:

1 Like

Like dumt å ha forbrukslån med høy rente nå som før :blush: Og økonomisk sett er det jo definitivt ett av de beste og sikreste tipsene å kvitte seg med forbrukslån. Vanskelig å anbefale noe som gir garantert bedre avkastning.
Så tror du venter forgjeves på en endring på dette området.