Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Morrow Bank MOBA - (tidl Komplett Bank (KOMP))

ja,for å si det slik,det er så mye dumt der ute man mener kunne vært foruten,-det er det helt sikkert

Det er en rar verden vi bor på…
:wink:

Den artikkelen det ble linket til inneholder vel ingen drittslenging.
Er du ikke enig i at det er lurt å betale ned dyr forbruksgjeld?

Mye dumt folk bruker penger på ja. Men å bruke penger fra forbrukslån på dumme ting tar jo idiotien til nye høyder :smile:

1 Like

Increase of Share Capital Registered

Ja,det er dumt å betale for mye…men “idiotene” på gaten vegrer seg i å forstå at et usikkret lån ER faktisk dyrere…

Og media dytter denne “idiot”-argumentasjonen videre ser det ut som…for de har jo sin agenda,-å knuse forbrukslånsbankene ved å gi dem et dårligt renome’ og sette de i “populistisk”-Listen hos folk.

Ser til og med enda vi nå har fått gjeldregister,så skriver de enda disse “tok for mye forbrukslån”-artikklene sine.

Det aller siste som er “hipp” å skrive om i avisene nå,er forbruket til folk i disse “Black friday/Monday”-dagene,der media vinkler allt det negative forbruket har på miljøøøø…og generell pengeforbruk…

La folk få leve livet sitt som de vil vel…:man_shrugging:

Komplett Bank ASA: Q4 2019 trading update – increased loan loss provision levels

Store tap her! Sissener fikk rett her selv om han også har en del aksjer her. Men er problemet her at det ikke er nok idioter, eller er problemet for mange idioter som ikke klarer å gjøre opp for seg? :sweat_smile:

Ler av timing, de blir “reddet” av XXL. Spent på når journalister oppdager denne

Han har vel aksjer i både Komp og Xxl, samt short i Tesla :sweat_smile: :see_no_evil: :see_no_evil:

Komplett Bank ASA: Invitation to Q4 2019 results presentation

Får leke @TekBot. Har den et problem @pdx
Komplett Bank ASA: Q4 2019 results:
http://www.newsweb.no/newsweb/search.do?messageId=495081

Får vel svi litt for slepphent behandling av lånesøknader i 2018.

4 Likes

Tapene fremover vil fortsette å være høye. Uten forward flow avtale og endringer i inkassobransjen på døren vil dette bety problemer for Komplett.

Inntjening er fortsatt god, og adminkostnader på vei ned. Jeg liker utviklingen i grepene som er gjort, men ser ikke større håp for kursen over 10kr før fremleggelse av Q1 2020. En EPS på rundt 20 øre tilsvarer en slik kurs, noe jeg anser som svært sannsynlig. Samtidig vil en så lav EPS skuffe meg, da jeg mener at 40øre + er målet for kvartalene i 2020.

Dagens prising er god, men fair tatt i betraktning “out of favour” og reguleringer innkasso på dørene. Hva tenker dere?

1 Like

Mandatory notification of trade by primary insider

Er det salg for å finansiere opsjoner?

Ser noelunde slikt ut ja :thinking:

Finansavisen skriver de om KOMP som en “KRISEBANK”…de har en situasjon,-men det er ingen krise i mine øyne,eller tar jeg fullstendig feil? :wink:

Komplett Bank ASA: Notice of annual general meeting 2020 and publication of annual report for 2019

Mandatory notification of trade

Komplett Bank ASA – Disclosure of voting proxies

Komplett Bank: Operational and financial update

Minutes from general meeting