Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Morrow Bank MOBA - (tidl Komplett Bank (KOMP))

Mandatory notification of trade

Komplett Bank ASA: New approach for measuring operational risk improves capital adequacy

Komplett Bank ASA: Invitation to Q1 2020 presentation

Komplett Bank ASA: Q1 2020 results – lower loan losses and improved profitability

Skjønner ikke helt vinklingen til E24 her. Synes tallene ser temmelig bra ut? Hadde selvsagt vært enda bedre uten avsetningpå 50M for fremtidige lånetap, men likevel.

Prisingen er jo veldig god gitt at slike resultater fortsetter. 180 mill i året ETTER skatt (45mill* 4 kvartal) --> Vurderes til 1,1 milliard av markedet?

Man skal selge sinnsykt mange flasker Softox for å oppnå noe lignende. Bank er usexy og tilknyttet noe usikkerhet de neste kvartalene, men om de fortsetter avsetning til tap på - 50 mill pr kvartal fremover, er det fortsatt gull å sitte på denne aksjen med dagens prising.

2 Likes

Jeg har en inngang på 4,21 på denne aksjen. Ser for meg 150% avkastning ved salg innen kanskje halvannet til 2 år.

Det tror jeg du vil få også. Hvis ekstraordinære tapsavsetninger nå stopper opp etter Q2 så vil jeg tro at den begynner å klatre igjen.

1 Like

Han ler vel hele veien til banken tenker jeg :laughing:

ting til å ta til etterretning…

Increase of Share Capital Registered

Renteregulering

Renteregulering

Komplett Bank: Financial update in relation to contemplated AT1 issue