Ikke vår feil at folk nordpå er så surpomper
prøver å bruke opp “humor”-kvoten for i år,.-er kun 3 måneder igjen
Denne koster nok mer enn hva den smaker
Jeg solgte et frimerke som var litt grønnlig, det skulle vært blått. Pris, 2600 kr i 1994. Normal pris 200 kr.
Selges as is og vil ikke bli spist
Knip igjen…her blir det dyrt
Vi leier vanlig ut på Airbnb, men for vintersesongen leter vi etter en fast leietaker. Maks en til 2 personer. Du trenger å ha tilgang til en bil, helst en person som er i jobb. Vi leter etter en grønn mennesker som er opp og gående. Huseier som bor på sammen sted er stråling sensitiv. Dermed ønsker vi oss ikke wifi men har vi kablet internett. Ingen 5G på telefonen. Gjerne slått av på natt i flymode. Vi har et grønlivstil. Dvs alle produkter vi bruker er økologiske, vi bruker kompostering får det grønne avfallet. Vi har en stor hund som er veldig snill som bor i hage, en katt og 3 høner. Dermed ønsker vi oss ikke flere dyr. Om sommeren har vi en stor grønnsakshage. Hvis vi har en klikk fra begge side er det mulig å leie lengre. En EL bil er også ikke ønsket side den gir mye stråling, Tesla er versting. Vi er en familie på 4 hvorav 2 barn.
Har aldri sett så mange selvmotsigelser på en gang, skulle ledd hvis de ikke var for at de har 2 barn som vokser opp i noe sånt.
Tipper at kidsa har det fint jeg. Hadde en venninne på vgs som hadde ganske alternative foreldre .
Neinei, stråling farlig! Tro om de kunne løst strålingssyken med en tur til tannlegen?
…en runde til
Det blir straks mye morsommere på bilde #6
Sliten mercedes med sliten kone på kjøpet!.
forvirret jeg, er det Lilly eller Ronny som sitter i bilen?
“motor å driverk var i stand da den ble satt bort…” før den ble gravd ned mener du vel…
En av mine favoritter fra 2008(!)
Gått dårlig med aksjene dine i det siste?
Kjøp deg et «Gata kjøkken» og tjen inn det tapte på litt helge-jobbing:
«Veldig fin Karavan brukt som gate kjøkken. Lite brukt.Ser ut som stor på bildet.Har fire jul. Omfatter kjøleskap, frys, hamborger blate, frityr olje, polse varmmaskin, ventalasjon, elektriske varmer, to elektriske kapler (lange), vann og vask, og til slutt veldig lett å bli henget med bilen.
Veldig gost lys system både ute og inne.
Jeg har full ansvar å godta karavanen før selges. det er let til å kjøre følger bilen fordi det har fire dekker. Prisen kan diskutere hvis du har lyst til å kjøpe.»
…har du tatt vare på denne artikkelen fra 2008,-hysterisk!
Er du en likandes kar med en årsinntekt på under 500 000 og mangler en utstoppa puma i stua? Look no further…
Jeg er litt usikker på hva forskjellen på proff- og amatørhoggestabbe er, noen?
Ikke, Vedkløyver, eller kappsag, men proff Hoggestabbe. | FINN.no