Altså rom i kollektiv er en ting, men er dette et rom?
Vet ikke om det er så morsomt… Minner meg om en svensk kollega som delte en toroms med 7 andre når hen jobbet i Oslo. De hadde bare plass til 7 senger, men så lenge en jobbet nattskift løste det seg i ukene. Når den kom hjem fra nattskift til oppvarmet seng. I frihelgene måtte en av dem finne et annet sted å sove… gikk på rundgang…
bli med på spleiselag?.,trenger bare å vente på neste riggopptur
Så kommunen kan komme og si den skal rives dag 1?
Masse ulovligheter rundtom. Meglerne opplyser om dette, men kommunen følger stort sett bare opp i strandsonen. Med mindre det plutselig kommer skriftlige klager fra naboer.
Meglere skal fyre i peisen uansett (bilde 5)…
Det er redigert inn
Tror ikke du skjønte helt hva poenget til vegar_beider her var,
Joda, morsom den. Men bare sier at det er ikke meglerne som bestiller det der. Ikke fotografen heller egentlig. Det er den som redigerer alle bildene som gjør det der. Fordi jobben ble mindre (lavt antall bilder) for redigeringspersonen så gjør de slikt. Ser helt løye ut ja
skulle skamme seg da, rediger inn litt utsikt i samme slengen, like uskyldig.
Alltids artig når det står: “Obs: Peisen har ikke blitt fyrt i på over 12 år og pipe er ikke inspisert siste X år” Så det i en for litt siden
“Retusjert ildsted - Reklame”
Jeg setter forresten pris på innsideinfoen du stadig bidrar med fra meglerbransjen @anon91440261 her og i eiendomstråden.
Vedder en tier på at du bestiller det på alle oppdragene du har!!!
Har så proffe fotografer jeg at jeg bare skriver adressen så ordner de resten
her tar de å “sprite opp” samlefigurene på hyllen til et whole anodda level