Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mr Green

Spelbolagen kjør på, leo vegas, evolution gaming, Catena media oh nu Mr Green.

Aksjen bør kunne bevege seg mot 100 kr i år. Kmr gå sterkt idag. Till forskjell fra de andre bolagen betaler redan MRG mye skatt. Aksjen er på 40 kr nå, vi lær se minst en dobbling i år.

Kom tilfeldigvis over Mr. Green & Co, på topplisten i Sverige i dag. Ble nyskjerrig.

Mye opp og ned for å si det sånn…! Men tipper du har rett @babyrage.

1 Like

Denne blev meget fin. Har solgt meg ut med god vinst idag. Kjøper tilbake om vi bryter ATH rundt 50,5 - 50,7 alternativt får en god nok rekyl nedover. Steng over de nivåene og vi kommer sannsynligvis fortsette opp mot 60-70 kr.

1 Like

Begynner å nærme seg!

Edit: Sperre på 51, 32k.

Sett litt nærmere teknisk på denne – tydelig topp i sekundærtrend med potensielt fall ned mot 20-dagers SMA (53.75) dersom kortsiktig støtte på 56 ryker. Interessant å bemerke at volum på fredag var nærmest dobbelt så høyt som på torsdag, og onsdag. Dvs. volum på fredag (sell-off - markert med rødt) var tilsvarende samlet volum ons og tors (markert med gult). Om folk er ferdigsolgt får dagen i dag vise.

Vurderer å legge inn kjøp noen dager frem i tid men må realisere RealFiction først, og venter enda på en bølge opp mot 30-ish kr. der.

1 Like

Jeg vil trolig følge denne med argus øyne på mandag/tirsdag, jeg tror vi er nærtforstående ett break out.

Noen andre som har noen kommentarer?

3 Likes

Ikke annet enn at prisen på papiret ikke står til peers og fundamentale forhold. Ser gjerne at den snart tester ATH. Ikke inne nå, men var inne i forkant av sist rapport.

Vi får se om 49 kr holder, fibc 0,618 og MA150

1 Like

"Our valuation suggests a significant upside from today’s share price levels, and we value Mr Green, in our base-case, at 73 SEK per share. As we stated earlier; as of today, we will not make any adjustments to our valuation following the acquisition. "