Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Bare hyggelig :slight_smile: Lykke til de som vil prøve å sille en diagnose :stuck_out_tongue: Jeg rett og slett elsker musikk. Selv om hørselen dessverre er blitt en del svekket gjennom årenes løp så er musik øret tålig bra. Jada, vi har både opera sangere og godt kjente strykere i familien…

1 Like
4 Likes

Vet jeg har delt den før, men heregud… Norsk musikk på dette niåvet burde vært done deal… Lit som TRVX :stuck_out_tongue:

2 Likes

Måtte legge ut denne , når du kom med låten.
Dette er bare trist egentlig, men slik er det bare. Take care.

2 Likes
1 Like

Tror ikke det finnes en mer treffende sang og video i universet (og jeg liker ikke contry)

1 Like
2 Likes
1 Like

Longfield&superskeleton- relativt ukjent norsk rockeband, anbefales😃
Bubblegum er en fin låt å begynne med

Vær hilset. Du kom jo i skade for å dele noen svenske slägere. Og vokser jo stadig på meg denne smått originale nordsvensken.

Vet ikke om du kjenner til det jeg tror er soloprosjektet til vokalisten: Hulkoff? Der er det ferske godsaker å høre

1 Like

Det er mulig jeg eller andre har delt denne før, men den er så fin"jeg er en gammel tante"!

Skru opp lyden litt. kjør fullskjerm!

3 Likes

Har alltid ment at seigmen’s tolkning er best, men denne skal hedres på delt førsteplass.

1 Like

if you could Listen the Pain away :partying_face:

Start the music to the Weekend celebration :partying_face: :man_dancing: :dancer:

2 Likes

Nesten alt av Leo er konge :slight_smile:

3 Likes

alltid en god performance å finne der. se "in hell ill be good company. " så ser du den samme, men nå leo sin

1 Like

Sikert delt denne før, men Anouk er og forblir min kvinnelige favoritt.

Sliter du med å komme igang om morningen?

2 Likes

Hva passer vel bedre enn å runde av med en sang fra politisk redaktør i Dagens Næringsliv :slight_smile:

4 Likes