Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

1 Like
1 Like

Det riktigt bra begynner ca 1 min inn. :metal:

Dax før phunk:

Da er det snart ferie og vi setter på litt Stevie Wonder med bra vibber

Da er det snart ferie og vi setter på litt Tomoyasu Hotei med bra vibber:

Norsk musik fra øverste hylle:

Når de t først går tilbake til svart…

Noen enkle små toner fra en enkel stor mann. RIP. for alltid SRV,

Mye Jimi Hendrix Experience her underveis, Bare å nyte!

Spoler du forbi mye? Få med deg denne!

Hvilken ironi… Eller?

1 Like

Denne gikk jeg glipp av på noen merklig måte da den kom. Ellers lyssnet jeg mye på slik muzak i slutten av 90-talet. Dette er en verklig perle fra den tiden. Oppdaget den før noen dag siden.

Vet ikke om jeg skal trykke liker eller ikke, når du har 274 videoer på ett innlegg, og mange gode :stuck_out_tongue_winking_eye: ikke ta det ille opp, bare kødder litt :sweat_smile:

1 Like

Velger å gjøre det slik sånn at de som har varsling på epost om nye innlegg slipper å få 274 mail :wink:

2 Likes
3 Likes

Bon Iver er er stillhet farga inn

Gianna Nannini - Latin Lover (Live) @ Würzburg 14.03.15

:it:

nå må det vel kun være noen som er sultne på litt penger vel…

Den nye “rasistiske” sangen som har folk på venstresiden forbannet :slight_smile:

Som utlending som følger med på kulturkrigen i USA mest for underholdningens skyld og pga hvor innflytelsesrik den er på hele verdens kultur så er jeg mest oppgitt - alt handler om rasisme, og det går på automatikk for de fleste :slight_smile:

I utgangspunktet tenkte jeg at han kanskje ønsket å få oppmerksomhet gjennom å delta i kulturkrigen, men - han har flere gamle musikkvideoer på 50m - 200m visninger på youtube, så dette er ikke en artist som har trengt å være kontroversiell for å få oppmerksomhet - han er allerede en etablert stjerne. Dog, karrieren har kanskje vært i en dalende trend og dette er en “garantert” måte å få oppmerksomhet på, og høyresiden politisk er jo der flesteparten av country-fans er uansett. Hvem vet? :slight_smile:

Syntes det er interessant at han ser ut til å ha klart å finne balansen mellom “dette blir garantert kontroversielt” og “blir ikke sensurert og kastet ut av alt av sosiale medier.”