Fikk denne fra min beste og lengste kompis gjennom tidene etter at han fikk konstatert kreft og begrenset levetid. Har på mange måter gått på en liten musikkskole hos han. Litt som at man er i svarte natta, men velger å se lyst på det.
Fant noe ny og bra dansk metal (metal og trekkspill => folk metal) tilsynelatende uoppdaget ut fra antallet avspillinger på youtube og spotify.
Fant et gøyalt cover av Tool, og metal’et er messing, Her er det både en grymt god vokal og masse brassband
Da var klokken slaget 00:00 og det er fredag endelig helg!
Gjør hver dag legendarisk som disse to karene i musikkvideoen,fordi,vi vet alldri hvor det vi ender opp med,det vi holder på med idag…et nivå vi er på idag kan alltids doble seg,-og kan det doble seg,så er det fullt mulig å ti-doble det osv… feirer selv litt dette året,da for 10 år siden startet eventyret mitt med utbytteaksjer fra “en ekstra Lønnslipp” til å utvikle seg mot en ekstra “feriepenge utbetaling” ,-til å rett og slett ende opp med å vurdere jobben og flytte til Thailand
Fusjon er en realitet. Tenacious D / Marc Rebillet fusion jam ish greie, vet ikke fra hvilken sammenheng dette er klippet sammen, dukket bare opp i feeden min
En liten miks fra toppen når man snur nøtteposen opp ned.
Chipahua hadde cover av denne.
Fortsettelse følger…