Lørdag Vibber!
Uselt vær og seeiigt at komme igang her på bruket nå på morgonen. Så da passer det at rocke sokkene av seg med litt klassisk Chuck Berry, fremført av ELO komplett mer orkester:
Jeff Lynne’s ELO - Roll Over Beethoven
Er vel et parodiband på noen andre disse figurene? er vel ikke noen som hører på det der?
Hehe du har så rett. Som metalhead tenkte jeg at det var en åpenbar parodi når bandet het Dimmu bongir (som et røykasokkenesine spill på Dimmu Borgir)
Forøvrig, lyden er veldig autentisk svartmetall ala 80 tallet, så absolutt noen som hører på sånt.
Du mener en sang av og om en homofil gutt som flykter fra en liten by utenfor Glasgow til London på 80-tallet sier noe treffende om at Tysklands økonomi krymper i 2024? Det er en lite raffinert assosiasjon ass
Ny uke og det er bare til å kavle opp ærmene og jobbe på. Slut på hvilen over helgen…
I Mars i år så hadde Underworld en spelning i Oslo, som jeg selvføgelig gikk glipp av. Visste ikke ens at de skulle spille ettersom jeg ikke er noen stor fan. Men noen lokal helt har lagdt ut en del videoes og en del av dette er episkt bra, (annet er ikke det, Underwrold er ganske ujevne).
Så jeg tenkte vi begynner uka på Sentrum Scenen i Oslo med Underworld:
Underworld - Dark And Long (Dark Train) (Live at Sentrum Scene, Oslo 26.03.2024)