Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

sykeste Beatbox`n noengang… :smiley:*Amazed

image
https://www.youtube.com/shorts/f2VlwXn7Mjo?feature=share

1 Like

Orup - Baby
Jeg veit ikke hur kjend Orup (Tomas Eriksson) er i Norge. Men han var stor i Sverige på 80-talet. Her i “Baby”, en verkligt bra pop-låt med produktion i toppklass av Anders Glennmark. Produktionen er tids-typisk, med lite bas, men den bas som finns er bra så det går utmerket at EQa den opp. Slik pop-musikk gjøres ikke idag.
Svensk pop hadde en virklig storhetstid i slutten av 80-talet og begynnelsen av 90-talet.

1 Like

Får bare supplere med sistemann i GES da :wink:

Påle av ei poplåt, dette.

2 Likes

Steve Arvey sings the blues…

Regn, +4°C og sitter på kontoret før at beta av noen timer etter ukes ski-bonanza i Oppdal. Hva passer da bedre enn litt blues fra Florida? Dette er kanskje den beste Steve Arvey-videon jeg har sedd.

image

2 Likes

Fantastisk låt.

Hvis jeg husker rett så pleide Chromeo å vitse om at de var det eneste fungerende jødisk-arabiske samarbeidet.

Hiver ut denne fra samme tidsperiode:

2 Likes

3 Likes

Man lever og lærer.

Ebbot Lundberg (The Soundtrack of our Lives / Union Carbide Productions) synger andrestemmen.

2 Likes

Veeel… man lærer ikke så mye fra lærere som knapt kan matte eller norsk :stuck_out_tongue_winking_eye::rofl:

1 Like

…det er i motbakke det går oppover :wink:

Og hva kan passe bedre enn at starte den med Sigue Sigue Sputnik - Frankenstein Cha Cha Cha?

Beklager, jeg bare må dra litt drit inn i musikktråden. Temaet er Trump:

2 Likes

Da balanserer jeg med litt RIP i kveld:

Ufattelig vakker var hennes skildring av kjærligheten!

Roberta Flack - Killing Me Softly With His Song (

1 Like

Om lyset gjemmer seg i mørke tjern så er det trolig ikke kjærlighet å spore. Eller?

Mazzy Star - Fade Into You

Og så ender man uforvarende opp her:

Train - Drops of Jupiter (

Hootie & The Blowfish - Let Her Cry

Passenger | Let Her Go

Avicii - Wake Me Up

OneRepublic - Counting Stars

Chris Stapleton - Tennessee Whiskey

tror kanskje du må vurdere å slette filmene dine…

image

Europe er med!

Chief Negotiator: Joey Tempest

2 Likes