Hva er hensikten med å spamme musikkvideoer @Floppen ?
Hadde det ikke vært bedre å fokusere på en eller to sammen med et par setninger om hvorfor du ønsker å dele akkurat dem med oss?
Beklager til @GreenChili og alle andre som synes jeg spammer musikkvideoer.
Kortversjonen er at jeg av ulike grunner liker låtene jeg poster. Det kan være lydbilde, tekst, vokal, instrumentalt, budskap, følelsesmessige bindinger osv., og gjerne en kombinasjon. Noen varmer og noen skjærer i mitt hjerte, noen lokker frem smil, og noen presser frem tårer.
Hvorfor jeg i øyeblikket velger å lytte til en låt blir for omstendelig å forklare med et par setninger, men det er veldig tilfeldig og impulsivt. Jeg tenker at uansett hva jeg skulle ha av grunner til å dele så er det hvordan den som lytter på låta opplever den, og føler og tenker, som betyr noe for vedkommende.
Men jeg kan gjerne stoppe å poste i denne tråden; problem solved!
Personlig foretrekker jeg når man poster en låt om gangen. Ellers kunne man jo bare postet en generell link til Spotify… 
Men jeg poster jo bare en låt om gangen 
Jeg trykte liker på den kommentaren, men det jeg tenkte er at er det mange innlegg i denne eller andre tråder, så er det lett å bare bla forbi.
Bare del musikken din du, det er jo det tråden er til 

Jeg oppfatter ofte disse lange rekkene som en random tilfeldig samling?
Hvorfor ikke poste en låt om gangen, som betyr noe spesielt der og da for deg, og så la oss fordøye den og så se om du får en respons?
Men ikke misforstå. Dette er ikke en stor sak… 
Random ja, samling nei. Har ikke, og har aldri hatt en spilleliste. Da blir det ofte litt hulter i bulter.
Takker for konstruktive tilbakemeldinger. Kan ikke love å alltid forbedre meg, selv om viljen er der, men det skal ikke stå på forsøket.
Når det gjelder låten som følger så har jeg ikke tenkt å dele flere tanker rundt den. Lik den eller ikke 
Vi fortsetter med gitarr: Japans store gitarr-helt Tomoyasu Hotei med en bombastisk version av sitt Magnum Opus “Battle without honor or humanity”: