Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Han bruke mye autotune og generelt hater jeg også autotune @Sjakk men han gjør det på en måte som forsterker effekten av stemmen. Som du ser i den første videoen trenger han absolutt ikke bruke det for han kan synge! Og han er også en j… dyktig DJ. Bare sjekk denne mashupen her f.eks:

1 Like

Nils Frahm - Says var jo helt rå… KEXP live har høykvalitets artister!!!

Denne skal jeg ta frem til neste meditasjon seremoni :grin:

3 Likes

KEXP Live er kult. Se livesettet med Olafur Arnalds om du ikke har sett det - magisk! :wink:

3 Likes
1 Like
1 Like

Herlig elektronisk musikk sånn ca 1960 (remix? tror den er mer funkaktig den originale?)

1 Like

Pierre Henry komponerte dette for koreografen Maurice Bejart til en forestilling ved Avignon-festivalen i 1967.

Så det er ikke så stor forskjell fra originalen. Men stor forskjell på det der og det aller meste andre Pierre Henry laget.

1 Like

godt det kom ihvertfall NOE godt utav denne talen…

:grin:

1 Like
1 Like

Dette er bare trist egentlig. :frowning:

Mannen kan jo rett og slett ikke synge lengre !!

Han her kan fortsatt😊

2 Likes

Tom Waits har jeg inntrykk av at det er enten eller om du liker.

1 Like

Ikke helt usannsynlig - en av mine favoritter uansett.

En favoritt blant mange, Annie Lennox:

6 Likes
5 Likes

Teknisk analyse av NANO

3 Likes

Til alle som forelsker seg i en aksje eller kun er glad i musikalske eventyr.

4 Likes

Ala ala ala

Hadde ikke fått med meg at Kanye var ute med nytt album… og at han har blitt en «born-again» Christian. Virker ikke som et PR-stunt for engangsskyld. Man kan hate mannen men han har en livlig fantasi og stå-på-vilje. Personlig likte jeg ikke det nye albumet.

Første gjennomlytting. Må gi det en ny sjangse.

(Om du ikke gidder å høre hele intervjuet - spol til 32 min - episk reaksjon :joy: )

2 Likes