Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

:sunglasses::sunglasses::sunglasses: nattinatt

4 Likes

er ikke fra Bosnia,men kunne tenkt meg til Amerika :partying_face: :us:

2 Likes

… det er noe helt utrolig imponerende med hvordan kpop bruker kameravinkler, overganger, profesjonell produksjon osv. Hvis man ser de siste her kun med fokus på det visuelle så føler jeg resten av verden virkelig har noe å lære.

3 Likes

Se ut, se opp! Mys mot alt det ukjente!

Farger og fasetter speiles ufrivillig via regnbuehinnen, og kulører du ikke kjente fanges varsomt opp i ditt sinn.

1 Like
1 Like

Før, underveis, og etter.

1 Like

Hehehe.

Hadde vært kjekt om vedkommende som har endret tittelen fra “MUSIKK-TRÅD” til "Floppens på fylla "ville gi seg til kjenne.

Glad i hele verden, selv om livet går i reprise.

Sjel, vær trofast til det siste: Seirens seir er alt å miste. Tapets alt din vinning skapte – Evig eies kun det tapte!

1 Like
1 Like
1 Like

Mye godt i den tråden, burde fått en tripple like for å “samle” i en post og komme med så mye godt
(jeg har varsel på hele tråden, så jeg får med meg det som skjer i musikktråden)

Så går jeg helt off topic:
koreansk film / k-drama er gull, og dessverre ofte litt langtekkelig for oss hollywood påvirkede spoonfeedere.

Om du er interessert så er 2-3 minneverdig jeg ville anbefalt,
et rent drama - Itaewon Class (1 sesong 16 eps, komplett og avsluttet)
et krim/teologisk/modern world fantasy - Hellbound.
og et veldig gøyalt skrekk/thriller basert på en manga eller noe sånt. Sweet home

Okay, back on track. Så var det k pop da, en genre jeg generelt ikke liker :hahaha:
her med en litt klassisk spin, og veldig høy production value

1 Like