Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

MUSIKK-tråd 😅🎸

Storm seeker

gøyal irish?/pirate muzak. Vel , denne gangen har jeg troen på et bra album på trappene.

Og det der må være den beste utgaven jeg noensinne har hørt: Balladen og fredrik åkare og cecilia lind

2 Likes

Takk Sjakk! godt å vite at jeg ikke er den eneste “særingen” (les: med god musikksmak) her.

Det kan bli mye sært, men plager ingen, publiken her i tråden er nok begrenset til maks et 20talls stykker som er innom jevnlig. Og jeg liker å ha vanskelig for å tro at det er veldig mange av oss altetere her

3 Likes

Denne var fin, tenker spesielt på vokal bruken. Prog rock, featuren er gitaristen fra Gåte

Flåsete sagt av meg om andres musikksmak. Beklager folkens!

Misforstå meg rett, i musikk tråden må særinger være æresbegrep

2 Likes

Norsk prog rock som spiller fletta av det meste, pluss noen flere.

1 Like

Længe siden vi hade noe Grace Jones i tråden. Vi tar en klassiker:

Folks smak i tråden: Väldigt lite av det som postas er direkte dårlig. Betydlig mer som er riktig bra!
Bare derfor kommer samme låt en gang til, nå i en live-version, med orkester. Enastående framträdande!

3 Likes

UFOrskammet bra musikk her Yjipp Yyjipp!

Hun er musikkens ubestridte svar på Edward Munch.

Sjelden covers blir bra. Men med Popa Chubby kan det inte gå fel.

1 Like

Følger noen snutter som kan være støtende om man ikke har tatt av korka. Det handler om de små gleder i livet!

1 Like

etter 3 dager uten internet…fu*k you Telia

2 Likes

Minner meg på Scorpions når du kommer trekkende med slikt (vedlagt er en undervurdert perle i Scorpions sin omfattende katalog)

1 Like

Anette Humpe, från Ideal, i live-inspelning från 2011.

Ta del i denne reisen fra vest til øst!

Fan, jeg glemte at det vara 303-dagen igår. Vi får ta en acid-house video en dag i etterskudd. Josh Wink : Open you mind to a higher state of consiousness

:slightly_smiling_face::slightly_smiling_face::slightly_smiling_face:

1 Like