Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

OG, du kan skrive den kostnaden av på skatten :wink:

Som investor er det å bruke penger for å sjekke ut et produkt helt innenfor.
( shit you not)

8 Likes

CE solgte 320 000 ila første uken - de toppet ut på 53 000 spillere den sjette dagen.

Så du kan gange peak spillere med 5-6…

4 Likes

Demoen som ble streamet tidligere hadde endel småbugs (om noe irriterende), så det er bare å se på det her som betaen det er. Satser på at de får fikset så å si alt til release 4. desember. Funcom gjorde store skritt med CE fra måneden før release til release og det er mye mindre å jobbe med her utfra tilbakemeldingene jeg har sett.

2 Likes

Det er jo et singleplayerspill. Altså mange vil spille offline. Blir jo klin umulig å se på steamdb

Du kan da fortsatt se hvor mange som er in-game på Steam uansett om det er single eller multiplayer.

Gjelder det Canopy Growth også? @Gostemning :thinking::wink:

5 Likes

Så, det er innafor å kjøpe seg PS4 + MYZ og fradragsføre kosten?

2 Likes

Er man gaminginvestor så er man gaminginvestor.

1 Like

får kjøpe noen BMW aksjer da :smiley:

7 Likes

Kanskje lettere med PC, siden du kan bruke den til børshandel + +. Men må vel ha en viss omsetning / mengde handler i året for at det skal være legit. Greit å ha ting på den sikre siden i tilfelle de skulle sjekke deg. Personlig skriver jeg av 50% av kostnadene til PC/ mobil, siden 50% av bruken går til børs og handler.

Eller aksjer i Selvaag Bolig :sweat_smile:

2 Likes

Skal ikke garantere PS4en, men jeg har fradragsført PCen og endel spill jeg kjøper i investor øyemed.

Jeg har skrevet av 50% av pcen over 3år.

1 Like

Vurderte faktisk noe i den dur: Reise til Cannada og sjekke ut coffeeshops’a: skrive det av på skatten som foretningstur. :sunglasses:

4 Likes

Det er innenfor, HVIS du investerer med store nok beløper.

Jeg skriver også av gaming cons på skatten

Men har du 10k på børs er det ikke innenfor.

4 Likes

Ikke hvis de spiller offline?

Må du ha et AS for å gjøre dette?

Det er stort sett 1 uke i året jeg spiller offline: og da er jeg på hytten i romjulen :yum:

Joda, med mindre pcen din er offline. Men da starter ofte ikke Steam fordi den må autentisere mot Steam serverene.

https://steamcharts.com/app/292030

Joda, bare se her. Med mindre det gjøres noen helt spesifikke grep så dette ikke skal vises, så kan man se singleplayer spill i oversikten over hvor mange som er inne på et gitt tidspunkt.

1 Like

Nei, ifjor skrev jeg av PC og andre kostnader av min egen private skatt.

Mens iår fører jeg blant annet deler av tueren til E3 på ASet. ( men aksjehandelen min generere skatt på endel hundre tusen).

1 Like