Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Bare meg som ikke fikk det med meg da…

Viktig å ha fullt fokus, iallefall når Joel er med og han drikker øl. For han sier alltid formye :smiley:

3 Likes

Er Joel tilbake? Bra, han liker jeg godt.

Lurte nesten litt på om han var på vei ut eller noe i den dur etter han «forsvant» etter CE og jeg ikke umiddelbart tok forklaringen for god fisk.

Joel er alltid tilstedet, tipper han har fått en roligere periode siden CE ikke lenger er hovedproduktet og bærer av hele selskapet. Mistenker at han har jobbet NOE meget de årene CE var under utvikling. Har dog ikke sett han på stream og det er sikkert fordi andre gjør seg bedre på stream enn han.

Har de ikke sagt at Joel jobber med et nytt prosjekt?

Det hadde ikke vært så overraskende hvis han nå jobber mer med de nye prosjektene :slight_smile:

Kan jo tenkes at han blir producer / game director for det nye open world spillet. EVt at han også bidrar på Conan SP siden han etter sigende har god kontroll på Lore og sånt.

image

20 Likes

Bättre sent än aldrig:

:wink:

Edit: https://www.gamereactor.se/nyheter/685593/Ny+karaktar+fran+Mutant+Year+Zero+Road+to+Eden+presenterad/?sid=fc6081bf522b6c393660b0d460724845

5 Likes

Noen som har fått med seg navn på streamere som skal ta for seg MYZ?

Hvor ble av han med oversikt over antall i steamgruppen? Det har steget betraktelig

1 Like

En del aksjonærer skulle kontaktet en stor mengde streamere og gitt interesse for spillet, så hadde vi nok hjulpet ganske godt på hypen rundt launch. Klart at Fun har distribusjonskanaler og streamerne de tar kontakt med og omvendt, men rimelig å anta at bredden økes betraktelig

@Oskar3 ^ dine tjenester er etterspurt.

1 Like

Hehe, ja, en kjapp update her:
Alle tider er klokken 21:00.
image
I skrivende stund er den opp 2,30% fra 21:00 i går kveld (opp med 488).

18 Likes

Ikke offentligjort enda, meeen det får vi vite imorgen og iløpet av helgen

1 Like

RIP SB :pray:

22 Likes

Måste säga att jag gillar att Funcom lägger in stöd för många språk från release:

image

Fångar upp många viktiga marknader där som kanske inte brytt sig om spelet utan detta :slight_smile:

11 Likes

10 Likes

2 millioner følgere, PCGamer twitret nettopp denne.

14 Likes

Pen økningen i trend, på samme tid i går lå vi på 29 (vs 100 nå)

EDIT: nå står det plutselig at tallet for den siste timen er beregnet og ikke endelig… weird. :stuck_out_tongue:

18 Likes