Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Mutant Year Zero - Road to Eden (BRL)(Funcom)

Det er vel også en god del faktorer som er borte når dette kun er et singelplayer spill.

• Spiller nummer 1-10 skriver ikke negative reviews fordi spiller nummer 11 jukser.
  • Slipper lagging fordi alt foregår lokalt på egen maskin
  • Server ustabilitet og mangler på servere er ikke et problem.
8 Likes

Vilken CCU skulle ni vara nöjda med första dagarna efter launch? 5000? 10 000? Mer?

Så jææævelig genialt å ha en 2-3 timer lang beta som du kun får med Deluxe-versjonen. Her klarer Funcom å få AAA-pris for et AA-spill fra en ukjent utvikler med en ukjent IP. :sunglasses:

Ca dobling i google trenden fra i går:

Deluxeversjonen kom seg opp på 37. plass i natt. Sterkt!

23 Likes

Har tenkt det samme selv. Ganske oppsiktsvekkende at Deluxe-versjonen selger såpass mye bedre når man kan få standardversjon til halve prisen!:moneybag:

2 Likes

FC er breakeven før launch med dette tempoet.

2 Likes

Tjah, det selges nok ikke sååå mange kopier her nede på GTS 30-40, kanskje 750-2500 kopier i døgnet. For 30.000 kopier i døgnet og opp så må du på GTS topp 5 med den prisen MYZ har. :slight_smile:

4 Likes

Det är enbart pga att man får tillgång till spelet tidigare. Blir ombytta roller efter release, då har deluxe-versionen spelat ut sin roll i många avseenden. När det är sagt… :money_mouth_face:

4 Likes

Bedre å fokusere på antall reviews.

1 Like

Enig, Uansett bra at Funcom pumper ut såpass mye dyre kopier i dyre markeder nå. Hjelper godt på bunnlinja.

1 Like

#39 deluxe

Edit. Får vi den på 1 side i løpet av dagen mon tro

1 Like

Wow… Vist dette fortsetter… :money_mouth_face:

Funcom har hatt utviklere på utlån som har hjulpet til med MYZ, og i tillegg har Funcom tatt seg av localization + markedsføring. Så de har gjort en hel del her faktisk.

4 Likes

Dette fortseter :wink:

Deluxe #37 keep rollin’ rollin’ rollin’

1 Like

Åpnes for spill i morra!!!

1 Like

DEt har vi jo sagt siden streamen igår :wink:

Velkommen efter :stuck_out_tongue:

Ja jeg vet, men har ikke enda sett det skriftlig :slight_smile: fra offisielt hold. Har ikke hørt kl slett før??

På streamen igår ble det nevnt av community manager. Det er ganske offisielt om du spør meg :wink:

1 Like

Enig, men ha sa ikke kl slett etter det jeg fikk med meg? Uansett enig med deg at det ikke var en kjempe overraskelse, men som sagt første gang jeg har sett det bekreftet. De har sagt mye på streamene som ikke har stemt.

Joda han sa 1900 Centra European time :wink:

Men synes godt de kunne kjørt noe mer PR rundt det, si den de færreste ser streams.