Tror det blir mange som blir «hooked into it»
Status : #46 og 49 deluxe
Trenden ser tydlig ut med högre bottnar på morgonen och högre toppar på kvällen.
Om trenden fortsätter så borde vi kunna nå top 20 ikväll, top 15 på söndag, top 10 på måndag och top 5 på tisdag?
Hvordan har det vært på streaming fronten?
YouTube stats : 608,605 views and 3,103 comments for videos uploaded last week, over 50 new videos uploaded yesterday
Tipsar om att läsa denna tråd där första tankar om spelet börjat strömma in:
https://steamcommunity.com/app/760060/discussions/0/1744479063994576534/
Extremt positivt!
Håller med. Väldigt positivt överlag
Spm. Is the game optimization fine? Any frame drops? Runs better than Xcom 2?
And is this crashing a lot??
Svar
I haven’t played Xcom 2 in years but I remember at launch that it chugged along and dropped down to 30~ at times… so yeah so far my impressions are much much better.
Til og med tidligere xcom fan sier at spillet er bedre delvis og pga karakterene i spillet
Virke ikke som det er noen game breaking errors i spillet og en av de ga det 8/10. Alle syns spillet er bra selv om det er litt bugs her og der. Men det blir nok fikset opp i.
Mye bedre spill teknisk enn CE var og er
På vei opp igjen? #33 og #42
Någon som har koll på hur ofta listan uppdateras på steam ?
Jeg mener det er hvert 15. minutt.
Vi må være litt på vakt for å kun se det vi vil se her, noen som rapporterer om litt større bugs og hyppige crash også.
Så “exremt positivt” @Dssy blir litt i overkant. Stort sett positivt er det jeg sitter igjen med.
Den oppdateres hvert 10 minutt det samme for spillertall. har sittet menge ganger og ventet på 00,10,20,30etc.
Hvor rapporteres det om større bugs? Jeg har ikke sett noen sånn rapporter eller diskusjoner
Iallfall ingen gamebreaking faults
https://steamcommunity.com/app/760060/discussions/0/1744479063994576534/
Stort sett er de fleste fornøyd. Er noen bugs, men mange sier de ikke er game breaking.
Her f.eks:
mest alvorlige er nok denne:
Den «freezen» som rapporteres synes å være den verste, og gjelder tydeligvis en del folk. De får ikke spilt / startet spillet.
Slik sett er det kjekt med soft-launch, eliminere de verste til launch
Har ikke hatt tid å spille siden demoen. Må man starte på ny game eller kan man fortsette på demo save’n?