På The Park er ratio ~19%. Funcom er flinke til å promotere spillene sine også i andre butikker.
PUBG har en ratio på ~15%, er rimelig høyt det også egentlig.
På The Park er ratio ~19%. Funcom er flinke til å promotere spillene sine også i andre butikker.
PUBG har en ratio på ~15%, er rimelig høyt det også egentlig.
Kina er nok utslagsgivende
Stadig flere kjøper utenom Steam, det er nok derfor de nå gjør det mer lukrativt for utviklerne som selger mest på Steam (med å kutte andelen til Valve).
Her kan streamere tjene penger ved at folk kjøper spillet via linken deres.
Økning på 1620 nye medlemmer, samt ett sterkt hopp på Steam Wishlist
Dux er grinete fordi de må ut igjen på ett selvmordoppdrag, Bomin svarer:" Shut the Duck up and keep moving". Fantastisk
Beklager å spørre om dette igjen: men hvor mange medlemmer hadde CE i steamgruppen ved launch?
Og vet vi feks. dette tallet for Battletech, Frostpunk mfl?
@Christian @Oskar3 @havana12 @colzjek
Husker ikke hvem av dere eller andre som svarte ut dette sist
Ikke jeg som har laget det, men er dette her:
Edit: Satser på over 12% økning i morgen da?
Har noen få timer med MYZ nå og jeg synes det er vesentlig bedre enn Battletech og litt dårligere enn Xcom.
Det mest irriterende er at hvis man trykker på x med musen for å bytte våpen, så går karakteren din dit på kartet. Også oppgraderte jeg et ikke-stealth våpen første gang
Streamere får 20% gjennom salg via deres link. Fikk det ut av en streamer
Det hørtes veldig mye ut? Steam tar 30%, 25% over 10 MUSD…
Smart drag med REvenu share program, Steam bör gilla spel som drar till sig folk “off-site”, det borde ge bra po’ng till “Steam algon” som dirigera vilka spel som ska featuras.
Ja synes også det, Xsolla tar jo 5%. Han er streameren er liten da så kan være de er forskjellig sats?? Han er VELDIG positiv til spillet da…
Da var nedtellingen i gang…
Salgene gjøres via Xsolla
Så 20% tils treamer, 5-10% til xsolla.
Xsolla tar 5%
Hadde jeg også vært om jeg hadde fått 20% Men 20% av salgsprisen, som høres mye ut for affiliateing eller 20% av Xsolla sine inntekter for salg via siden ?
I praksis så betaler jo Funcom 30% til Steam … så om han frilanser som selger (influencer som streamer) og da tar 30% så … blir det jo det samme?
Han var det i går også uten dette revenue greiene.
Tipper det er 20% av salgsprisen, kosten for funcom blir 25% . Det er helt innenfor.