Alla kan skriva fel

sista bilden är helt ny.
Hittade den på: http://pix.playground.ru/mutant_year_zero_road_to_eden/2579056/
Har ikke sett det første heller, observerer en ps4 kontroller der.
Fria Ligan gir bort Mutant: Year Zero – Starter Booklet (PDF) nå, for dem som vil grave seg litt ned i Mutant verdenen
Utrolig kult. Var ikke klar over at dette var snakk om Dungeons and Dragon type rollespill fra før. Noen som vet hvor utbredt dette rollespillet er? Uansett, veldig spennende. I tillegg med tanke på formeler og slikt så får en jo en god del levert allere fra disse bøkene vil jeg tro. Tror dette blir veldig spennende.
Ny video från Unilad!!
94k views, 1,9k likes BOOM
Liker IKKE at det kommer kun i Single player…
Mindre kostnader Tror personlig ikke det utgjør den store forskjellen. Hvis du ser på XCOM spillene så er det single player del som drar det meste av lasset.
Såklart de hade varit roligt med MP men Mutant världen är väldigt stor. Passar perfekt för SP och särskilt DLC modell med nya zoner, uppdrag och framförallt karaktärer.
Et velpolert SP spill som selger bra åpner jo for et MP spill senere.
Redan 2k medlemmar i Steam gruppen!
GDC <3
GDC er en av grunnene til at jeg mener det er litt “tight” å få stappet inn en skikkelig nedgang før hypen tar av. Nå ser USA litt dritt ut i ettermiddag, så det kan prege Oslo Børs i morgen og dra med seg Funcom. Det skjedde ihvertfall sist mini-krakk.
Genialt! Slik som Final Fantasy 7 (nesten)! Elskar da!
Ser du har fått mekket på Excel-arket mitt, godt å se et anslag fra noen andre enn meg! Jeg tror det hadde gjort seg med en egen tråd for estimatet for MYZ også?
PS: Vanligvis tar Unreal 5% royalty, men Funcom har sagt de har en særavtale der med en større up-front betaling og lavere royalty. Jeg har da guesstimert denne til å være på 3%. Jeg vet ikke om BLC har en tilsvarende avtale.
tekst strøket
Ikke at det er sammenlignbare spill, men; Husk at Skyrim e SP
Viss grafikken i spillet er i nærheten av det vi ser på bildene, synes jeg det ser griselekkert ut.
Forstørra bilde i artikkelen, sitra litt i magen av spenning . Like før det smeller der gitt.
Uavhengig av om jeg har aksjer eller ikke, det lille jeg har sett av dette spillet gjør att jeg får lyst til å prøve det.
Liker også den litt"korny" sammensettingen av en gris, daffy og en søt mutant jente.
Bare en liten ting som jeg har sittet å kjent på nå de siste dagene…
Vi får altså dette fra Funcom i 2018:
Nytt innhold til SWL
Full release av CE
Release av MYZ
+++
En liten til middels inntektskilde SWL og to potensielle store inntektskilder CE og MYZ på ett føkkings år! Jada jeg vet att alt trenger ikke å gå til himmels…
I tillegg til dette får vi vite om de nye spill prosjektene deres, eventuelt kan det jo dette inn en samarbeids avtale eller to. Funcom blir gjeldsfrie i 2018 osv.osv.osv
Bare for å ta det litt ned til slutt… SWL utvidelsen kan bli lunkent motatt, CE kan selge middelmådig på 3 plattformer + retail (ikke så dårlig som @Christian sitt bear senario kanskje så dårlig som en mill +) MYZ ???
stort potensiale for brukbart med
Eller forresten jeg driter i å være beskjeden Jeg tror pokker meg att funcom sitter med så sterke kort fremover nå, att Funcom 2.0 kommer til å ta helt av i 2018.
Det kule er att med så mye i pipen, trenger ingenting av det som kommer selge astronomisk mye.
Det er nok med brukbart til bra for att vi investorer og ikke minst Funcom skal få ett riktigt så morsomt 2018.